Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hvordan klarer dere å treffe en ny mann, hvis som jeg ser her, det å omgås flere "stepappaer" er grunn til å ringe inn bekymringsmelding til barnevernet? Er jo flere som aldri har avlastning med barnet, og har derfor ikke mulighet til å treffe noen veldig lenge uten at barnet blir involvert. Må man da vente til barna er 18 år og flyttet ut, eller flytte sammen med den første man treffer for å unngå at barna kommer borti flere enn en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå