Gå til innhold

Dere alenemødre med null avlastning


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere å treffe en ny mann, hvis som jeg ser her, det å omgås flere "stepappaer" er grunn til å ringe inn bekymringsmelding til barnevernet?

Er jo flere som aldri har avlastning med barnet, og har derfor ikke mulighet til å treffe noen veldig lenge uten at barnet blir involvert. Må man da vente til barna er 18 år og flyttet ut, eller flytte sammen med den første man treffer for å unngå at barna kommer borti flere enn en?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...