Gå til innhold

Kanskje treff etterhvert? Alder, bosted, termin, antall barn, yrke...


mandalay

Anbefalte innlegg

Tenkte det hadde vært litt gøy å vite litt mer om september-jentene! Kanskje noen har lyst til å arrangere treff etterhvert...

 

Så da begynner jeg:

 

33 år, Oslo, termin 22 september, første barn, jobber som rekrutteringsansvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 21 år, Trondheim, har termin 12 september, andre barn, jobber som barnehageassistent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år, har en gutt på 11 mnd fra før. Bor i Oslo, utdannet barnevernpedagog men jobber som miljøterapeut på en avlastningsbolig.

 

Treff hadde vært morro, var med på BIM treff forrige gang også og vi er blitt gode venninner og møtest mye... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år, termin 27 sept..har ei jente på snart 15 mnd...det blir 20 mnd mellom barna.. gleder meg masse...Bor på bardufoss men skal kanskje flytte til tromsø før barnet blir født...dessverre arbeidsledig...sistet jobben før eg var ferdig med permisjonforige gang...hadde vært gøy med treff...men vet ikke hvor mange her i område som er inne her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym i innlegget over, det var jo litt funny:-) Her er nemlig min info:

 

33 år, Nydalen, førstegangs, rekrutteringsansvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde vært gøy med treff =)

 

23 år, Stavanger, termin 3.sept m/tvillinggutter, jobber i barnehage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år, Akershus (opprinnelig fra Oslo), termin 22.sept, andre barnet på vei nå, skoleassistent/ hjelpelærer/ hjemmeværende m datteren min på 1,5 år=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år, Drammen, termin 16 september, andregangs, vernepleier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år, Oslo/Lysaker, termin 26. september (etter terminkalkulator) og 13. september etter UL i uke 12. Første barn. Jobber som forretningskonsulent - fortalte det til jobben i går og det gikk heldigvis bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 år, Oslo-grunerløkka, termin 7. sept, andre barn - har en sønn på 2 år&4mnd., og jobber som sykepleier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 år, bor i Bærum (Høvik). Medisinstudent. Har en sønn på 16mnd og har nå termin 25.september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21, har termin 9 september og er andregangs:)

Går hjemme med sønnen min i Langesund, telemark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 28 år gammel, bor i Oslo og er forlovet.

Dette er første barenet mit...

Er utdannet vernepleier og jobber i en bolig for utviklingshemmede.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 25 år, første barnet, bor for tiden i Sarpsborg men skal flytte hjemover til August. Har termin den 9 september og venter en liten jente. jobber som fengselsbetjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år, først barn, flytter til Røa, Oslo, i Mai, er spesialpedagog og logopedstudent. Termin 18.sept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...