Gå til innhold

Kanskje treff etterhvert? Alder, bosted, termin, antall barn, yrke...


mandalay

Anbefalte innlegg

Tenkte det hadde vært litt gøy å vite litt mer om september-jentene! Kanskje noen har lyst til å arrangere treff etterhvert...

 

Så da begynner jeg:

 

33 år, Oslo, termin 22 september, første barn, jobber som rekrutteringsansvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 21 år, Trondheim, har termin 12 september, andre barn, jobber som barnehageassistent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år, har en gutt på 11 mnd fra før. Bor i Oslo, utdannet barnevernpedagog men jobber som miljøterapeut på en avlastningsbolig.

 

Treff hadde vært morro, var med på BIM treff forrige gang også og vi er blitt gode venninner og møtest mye... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år, termin 27 sept..har ei jente på snart 15 mnd...det blir 20 mnd mellom barna.. gleder meg masse...Bor på bardufoss men skal kanskje flytte til tromsø før barnet blir født...dessverre arbeidsledig...sistet jobben før eg var ferdig med permisjonforige gang...hadde vært gøy med treff...men vet ikke hvor mange her i område som er inne her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym i innlegget over, det var jo litt funny:-) Her er nemlig min info:

 

33 år, Nydalen, førstegangs, rekrutteringsansvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde vært gøy med treff =)

 

23 år, Stavanger, termin 3.sept m/tvillinggutter, jobber i barnehage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år, Akershus (opprinnelig fra Oslo), termin 22.sept, andre barnet på vei nå, skoleassistent/ hjelpelærer/ hjemmeværende m datteren min på 1,5 år=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år, Drammen, termin 16 september, andregangs, vernepleier

Lenke til kommentar
Del på andre sider