Gå til innhold

Til barnehagestart. . . .


Lululu

Anbefalte innlegg

Begynner ikke før i august da. Trengs det både regntøy/regndress, parkdress og kjeledress? Finnes jo et hav av forskjellige dresser. . . .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke enkelt det der. Til barnehagestart i august ville jeg satset på 2delt regntøy og uforet parkdress i første omgang. Også gode ullklær til å ha under parkdressen på kalde dager.

 

Alt det andre er vel et kapittel for seg selv :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to delt regntøy

Kjøpt reima vinterdress

Ikke kjøpt noe tynn høstdress enda...Ser ann om det er behov, eller om det blir ull/fleece og regntøy hele høsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hel regndress kan jo også være bra. De er jo små enda nå når de begynner i barnehagen. Så det blir nok sikkert bra. Kan fleeceforet tas ut er det jo supert. Vet min jente - da hun var litt over året - brukte regntøy masse midt på sommeren. Da hadde det blitt hett med for i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm skjønner ikke helt forskjell på disse dressene. Syns Reima vinterdressen som jeg har kjøpt er ganske tynn, trenger de enda en tynnere dress til vår/høst? Trodde man bare skulle supplere med ulltøy under dressen ettersom temperaturen sank... Regntøy har jeg ikke tenkt på enda, men det må vel kjøpes inn. Hvor har dere kjøpt det? Noen som vet om salg på dette?? Leste en test på klikk.no at Lindex sitt (tror jeg det var) kom best ut i test...

 

Ellers må de jo ha støvler og sko antar jeg i tillegg til innesko og ulltøy (undertøy og litt tykkere til å ha under parkdressen). Også sekk da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. sekk: kjøper dere en litt stor med plass til klær i også eller en liten med kun plass til niste e.l og så en pose/bag/veske ved siden av til oppbevaring av klærene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et regntøy fra lindex fra storesøster + at vi har arvet et fra reflex.

 

Var veldig fornøyd med lindex sitt ihvertfall.

 

Synes ikke reima dressen vi har tenkt å bruke til vinteren er så tynn...

 

HAr en som er helt tynn, som blir en slags vår/høst dress som passer nå...Men, den er veldig tynn...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte faktisk et regnsett på Cubus i dag, 49 kr per del - har kosta 199 og 149 tidligere. Skal ha det på hytta til ekstrasett. Men er det god kvalitet ser jeg ikke bort fra at han kan ha det i barnehagen... De selger ut fjorårets modeller tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...