med nr 3:) Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 ser at man kan få dilla på ulike lukter å smaker. men jeg har fått dille på matlaging å baking, det hadde jeg i mitt forige svangerskap også. går det ann? eller er det bare jeg som innbiller meg at det har med sangerskapet å gjøre sambo og minstemann er veldig fornøyd med dette blir mye god mat for tiden,ikke minst mye nytt:)
Tullball Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Er nok det kjente "rede-bygge" syndromet som har slått til tenker jeg... Blir veldig huslig liksom. Er blitt det selv...
MillaLilla Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Så bra for deg! Jeg orker ikke tanken på å lage mat eller noen form for matlukt om dagen (og vanligvis er det jeg som lager all mat her hjemme og baker mye), så her går det i brødskiver og innimellom toast. Håper ikke det varer hele svangerskapet (er i 11.uke), for jeg er i grunn allerede lei av å ikke spise ordentlig middagsmat. Nyt din egen spesielle dilla, sier nå jeg, som gjerne skulle vært i dine sko (min egen dilla om dagen er forresten ismocha, noe som er fryktelig upraktisk iom at kaffedosen gjør at jeg må begrense det til en eneste om dagen)
Flippflapp Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 er nok som nevnt her...redebygge "syndromet" har hatt veldig forkjellig hver gang, men denne gangen gjør alt meg kvalm...seriøst anti pica! bare tanken på div greier så brekker jeg meg.... heldige familien din da, som kan nyte dine gravide sprøheter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå