Gjest Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Skal om 2 uker og falt sånn for denne; http://www.asos.com/Pepe/Pepe-Jeans-Mix-Match-Bandeau-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1070422&cid=2419&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Coral (Mulig det sniker seg inn mellomrom i linken..) Men er den pyntet nok?? Tenkte å ha en hvit, pen cardigan i tilfelle det blir kaldt og tilfeldig oppsatt hår(har krøller)+ brune pumps og smykker selvsagt.
mamman til to gutter Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Jeg syns det var en sommerkjole og ikke en bryllupskjole, så jeg ville funnet en annen mer pyntet kjole.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Synes også det var en sommerkjole og ikke bryllupskjole..
Hikken Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Mhm. Litt for casual fo bryllup synes jeg. Men veldig søt, så til sommern blir den en vinner ;o)
Gjest Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Ja dere har nok rett:) Jeg er utrolig glad i å gå i hverdagskjoler, det bruker jeg nesten hver dag. Men å finne skikkelig pyntet kjole er jeg dårlig på altså Gleder meg til å bruke den til sommeren hvertfall:)
Studine mevik Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Jeg vil nok si at det kommer litt ann på stilen i bryllupet. Jeg synes den var kjempefin og ikke overpyntet og hvis du i tillegg har en partner som kan macthe deg så er det jo helt topp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå