Gå til innhold

Bryllup nr 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere vært gift med en mann jeg var sammen med i 7 år.Vi var gift i 4 år helt til han valgte å gå fra meg på kort varsel.Jeg var veldig ung da jeg giftet meg og burde nok valgt å tenkt annerledes.Så feil kan man altså ta.

Nå har jeg endelig truffet drømmemannen og vi prater litt om framtiden og giftemål og jeg vil selvsagt gifte meg med han.Så er det at man har vært gift før.Jeg har fått så utrolig mange tilbakemeldinger om at jeg ikke bør gifte meg i kirka pga det er noe man gjør en gang.Noe som jeg er forsåvidt enig i,man bør gifte seg en gang,men man an ikke alltid for hvem man treffer.Livet kan ta en annen vei enn det man har tenkt...

Nå har jeg endelig muligheten til å få drømmebryllupet og delta i alt som skjer rundt planleggingen og gleden ved å gifte seg,men på grunn av andre menneskers meninger så blir jeg litt stoppet opp.

Det var vanskelig nok for meg å tenke tanken på ett nytt forhold,og hvertfall ekteskap men ett giftemål for meg er meg i hvit kjole i kirken.

Hva mener dere?

Mine foreldre støtter meg og det skal nevnes at min far er katolsk så han har nok selv egne meninger,men han vil det beste for meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart du kan gifte deg i kirka! Det som betyr noe er hvorfor du vil gjøre det i kirka;) Min mann har vært gift tidligere, men vi gjorde det i kirken fordet. Jeg har vært samboer før, så hvit kjole utgikk. Vi hadde begge bunader på oss.

Selve rammen synes jeg dere kan bestemme selv, vi valgte en løsere ramme enn de tradisjonelle bryllupene. Vi hoppet over taler og sanger - og gjorde det til en sommerfest for store og små. Veldig vellykket.

Vi fikk nok mindre gaver enn vi hadde fått om vi ikke var så veletablerte, men cdet betød jo ikke allverdens uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...