Gå til innhold

I hvilke uker vokste magen deres mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes min har blitt gigantisk de siste par ukene fra 27-30... Kan jeg forvente en like kraftig vekst fremover også:)? Skjønner jo at dette er individuelt, men når vokste magene deres mest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min vokste mest mellom 3-5 måneder. Og den ble STOR på disse 2 månedene. Etter det har det gått ganske rolig for seg:-)

Skrevet

Oj, det var litt godt å høre egentlig:) Skjønner virkelig ikke hvordan min kan bli så mye større nå, jeg ser høygravid ut allerede, og det er jo lenge igjen...

Skrevet

Min mage vokste også veldig i ukene frem til ca 30, men det har roet seg veldig etter det. Er nå i uke 34 og følger ikke at magen har blitt så mye større i det siste. Har heller ikke gått opp noe i vekt de siste tre ukene. Regner likevel med at det kommer en vokseperiode igjen. Babyen skal jo antagelig doble seg i vekt fra nå og frem til termin :o))

Skrevet

Min mage har vokst mye den siste uken synes jeg. Er nå 34+3 og håper den ikke vokser så enormt mye mer ;-) Men nå vokser jo babyen ca 200 g (eller mer) i uken siste 7-8 uker, så det er vel ikke så merkelig at det synes på meg også.

Tror nok det er individuelt hvilken uker vi vokser mest, fordi kroppene våre er forskjellige. Jeg har fått mange kommentarer på at jeg har liten mage, men nå tror jeg ikke det er mange som sier det lengre. Synes jeg har tatt igjen mye på en knapp uke! Det går nok litt i rykk og napp : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...