blomstre Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 ... med mat i kjøleskapet, flybiletter, lommebok og bilnøkler til! For i dag har at blitt krøll. Lommeboka ligger trygt i hanskerommet på bilen og nøklene er søkk vekk! Var jo ikke det at det var så fryyyktelig mye praktisk en skulle ordne når en først har en fridag som ikke er rød.... neeeiii da... og det eneste som jeg kan komme på som kan betales med sms er parkerinngen i nabobyen, men jeg får jo ikke kjørt dit og parkert... Hvorfor har man ikke penger i madrassen?...
tante grusom master of law Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Kjipern! Nafmedlemskap er tingen å ha. De rykker ut to ganger gratis i året og åpner opp bilen hvis man har låst nøklene inne i bilen. (noe samboeren min greier å gjøre ca to ganger i året) Tror imidlertid ikke de kommer og hjelper deg å lete etter nøklene når de ikke befinner seg i bilen.
Gjest sug lut Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Ugga. Har du kommet inn i bilen nå, eller? Jeg har faktisk penger gjemt både her og der rundt i huset, men det er fordi jeg er notorisk elendig til å ha kontanter, så av og til sørger jeg for å legge tohundrelapper og gjerne en gjeng tjuekroninger i skuffer, lommer, vesker etc. Da blir jeg også alltid like glad når jeg kommer over uventa penger, hurra (ja, jeg er lett å glede).
Anne-B. Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Jeg fant faktisk hele 300 kr i lommeboka mi for en stund siden, o´lykke! Jeg er så vant til å ikke ha penger anna enn elektronisk for å betale regninger med, så det var en liten bit av himmelen.
blomstre Skrevet 6. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2010 ...puh, nøkler funnet! Hvis ikke så vurderte jeg medlemskap i Norsk Sporhund Forbund... tilfelle de har to gratis leteaksjoner i året. Mannen og jeg har rett og slett snakket oss gjennnom påsken og kartlagt hvor nøklene har vært til enhver tid. Alle spor viste seg å stoppe etter at jeg hadde låst døren da vi dro på stranda på lørdag... voila! Nøklene lå i tursekken :-) Har alltid tenkt at jeg burde hatt litt kontanter liggende... som da jeg måtte raide sparebøssa til jentungen for å få penger til bussen... eller når det en sjelden gang kommer loddselgere på døra. I dag vurderte jeg å pante flasker for å kjøpe middag, men jammen hadde vi mye gøy i frysen - middag surprise falt i smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå