Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Jess! Er helt utslått, veier idag 97 kg... 30 SKAL bort! Tok 30 min på elipsemaskinen nå netopp og føler meg såååå bra! Det brenner i lår, rumpe og legger! JEG SKAL NED I VEKT! Jeg forteller ikke mannen at jeg begynner å trene, forteller ingen det... for dette skal jeg klare helt selv, og alle andre skal bare sakte men sikkert se resultatene... tenker elipse 2-3 ganger i uken og pilates 2-3 ganger i uken... da er det trengning hver dag hele uken... helgene har jeg fri, siden mannen ikke skal vite noe Bytter da på 3 ganger pilates og 2 ganger elipse en uke, og 2 ganger pilates og 3 ganger elipse neste uke... hva synes dere? Har selvfølgelig endret kosten betydelig, men det endte bare i stopp på vekten... fra sommeren til jul gikk jeg opp 7 kg, og etter jul da kosten fikk en betydelig endring sto det stille... så da burde trening gjøre den siste nytten?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Vil samtidig anbefale og ta andre mål enn cm og vekt.....Kjenn hvor mye bedre form du er i og press deg selv noen gang på elipsemaskinen og øk antall repetisjoner på pilatesen etter hvert..For å kjenne at du blri sterkere og i bedre form...Elipsemaskineen er utmerket til å kjøre kondis på; Varm opp i 15 min..Kjør maks tyngde, maks hastigheti 20 sek og hvil i 10 sek...Dette gjør du 8 ganger..RO ned i 10-15 min etterpå. Lett motstand, passe tempo ) Kjempeeffektiv på kondis...I sommer MÅ du prøve en joggetur ) Jeg lover deg at elipsemaskinen har forberedt joggeformen skikkelig.. Prøv gjerne en joggetur nå (om du kan lure deg til en) og kjenne hvor slitsomt det er...I sommer kommer du til å merke super fremgang ) Ikke forvent mirakler over natta.....Ikek vei, eller mål deg fremover, men la deg "Overraske" av andre kommentarer..Man ser ikek gresset gro, på samme måte ser man ikke egne kroppslige endringer heller )SÆRLIG om man ser seg i speilet hver dag... Lykke til med opplegget..Og får du en travel uke,- ta pilates først og avlsutt med elipsemaskin på en og samme kveld ) Det går kjempebra ) SÅ kan du kutte ned på antal ØKTER, men ikke antall timer trening, den uka )
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Vil bare si gratulerer med avgjørelsen og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 TAKK for gode råd og lykke ønskinger! Dette skal jeg klare Formen er elendig... hehe, hadde lyst å gi meg etter ti min i sta for å si det sån Vurderer litt å lage meg en anonymblogg... bare for at kanskje de som kan mer enn meg kanskje vill hjelpe litt underveis.... Vekta her er ødelagt så jeg må til min mor for å veie... noe jeg skjelden gjør.... Men gleder meg til de tingene du nevner, at ting blir lettere liksom =) Igjen tusen takk =)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Det kommer til å bli tøft i starten..Stiv og støl og VONDE økter ) Men når man VET at da funker det, så er det litt deilig ) Og når du slutter og kjenne deg stiv og støl etter trenign, er det bare og pushe på...I starten iallefall..Etter en stund så er det ikek så viktig og bli stiv etter hver økt ) DA er det viktigst og holde fokus og TRENE; fremfor at det skal være så j...tungt hver gang ) Dette går bra vettu ) GLed deg til formen blir bedre..Plutselig en dag står du og tramper en time og kan ikke skjønne du følte 30 min ver NOK trening ) Jeg startet for mange år siden 3 økter i uka, 35-40 min på ergometersykkel...Nå bruker jeg elipsemaskin 6 dager i uka i 1t......Jogger om jeg har mulighet og været tillater det istedet for elipsemaskin..Kan ikke skjønne 30 min gjorde meg dødssliten akkurat ) Man tøyer nemmelig grensene automatisk når man blir bedre trent...Øker tyngde og/eller tid man holder på..FOr man går lei av samme "tralt" hver dag ) Bare se ) Første anonym som svarte deg igjen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå