Gå til innhold

6 kilo ........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt på meg 6 kilo på 1 måned. Er ikke det litt vel mye? Det skal godt gjøres vel?

Og jeg som er så aktiv! Skjønner ikke at det er mulig!!!!

Hadde også eggehvit og proteiner eller hva søren i urinen. Men fint blodtrykk.

En sjanse for at noe av de 6 kiloene kan være vann?

Blæh. Føler meg helt fæl! :-( Og meget sjokkert!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid, eller ikke?

Skrevet

Ja, gravid.

24+4.

*HI*

Skrevet

Proteiner er det noen som kaller eggehvite fordi eggehvite også er kun protein. Jeg tror mange av de kg er vann... Det i kombinasjon med proteinen gjør at du skal være litt obs på begynnende svangerskapsforgiftning. Rart om den du går til kontroller hos ikke sa det?

Det er kanskje ikke svangerskapsforgiftning hvis det ikke er høyt blodtrykk, men om du får hodepine, magesmerter øverst på magen, kvalme, svimmelhet, problemer med synet osv må du ringe sykehuset du skal føde på. Håper du slipper det da:)

Skrevet

Nei det er fult mulig. Du kan ha mer vann i kroppen til ulike tider i syklusen din o.l, så vekten avhenger ikke bare av fett. Hvis du spiser 1000 kalorier mer enn du skal hver dag vil du legge på deg en kilo i uka. Det er faktisk godt mulig å spise 1000 kalorier + for mye hver dag.

Skrevet

Han nevnte ikke svangerskapsforgiftningen.

Jeg hadde den alvorlige graden av det i mitt forrige svangerskap, var veldig syk og min datter ble forløst med akutt keisersnitt.

Blæh.

Håper det er litt vann i de 6 kiloene.

Nå tør jeg ikke spise mer i hvertfall! :-(

*HI*

Skrevet

Du skal se at neste mnd kan det være at du ikke legger på deg noe som helst...ikke heng deg opp i kiloene, du er gravid! Ikke tjukk!!!

Skrevet

Gravid ja. Men trenger ikke BLI tjukk selvom! ;-) Hehe.

Uff.

Andre som har eggehvite i urinen? :-P

*HI*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...