Gå til innhold

sjalu, hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvorfor mer sjalu nå enn noen gang før? jeg er spesielt sjalu på

ei på jobben til samboeren min. i dag er han på plandager i sarpsborg

på ett hotel med jobben. han har med badetøy og skal bade med de på jobben. jeg hater det, jeg kan ikke fordra ho ene på jobben hans som skriver meld til han i ferier spørr om personlig ting på meld og han sletter meld han får av ho. grunne til at jeg veit det er for at jeg bruker hans tlf like mye som han. er det flere som har blitt mer sjalu etter de ble gravide?

denne dama jeg snakker om suttrer og klager til min samboer over at ho ikke blir gravid og driver med alternative metoder for og bli gravid. har hilst på ho noen ganger også etter at jeg ble gravid og ho er små "spydig".

 

jeg liker ikke å være så sjalu, noen forslag på hvordan jeg kan snu dette mønstret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den dama der trur eg eg hadde vore sjalu for uansett om eg var gravid eller ikkje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, føler at jeg er urimelig og sånn. tar sikkert opp ting ho sier mer ille enn ho mener men klarer ikke lavære og bli irritert på samboeren når han sender meld og spørr om noe angående jobb ell noe for ho skal liksom ha inn mer enn bare jobb. han jobber i barnehage og er vikar ho burde sende meld til pedleder ikke han om ting som sykdom og slikt. alt går meg på nervene når det gjelder den dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo som om hun er like sjalu på deg for at du er gravid.. Det er i allefall deg han er sammen med og skal ha barn med, ikke henne. Så du kan jo bare heve deg over det og tenke at du har "vunnet" uansett. Kanskje er hun ekstra interessert nå når hun ser at han kan gjøre folk gravid og det er det hun ønsker mest. Kanskje sletter han meldingene fordi han vet at du blir sjalu og ikke ønsker å plage deg.. Evt liker han oppmerksomheten nå i en tid der du er i fokus og ikke han like mye (pga at du er gravid).

 

Tar min samboer i å hele tiden sitte å se på andre jenters facebook-bilder for tiden. DET irriterer meg kraftig, men det er vel noe han må igjennom. Lar heller være å kommentere det. Tror de har mye som må bearbeides i forbindelse at de skal bli fedre, ikke alt er like lett for oss å forstå. Men hvis det plager deg skikkelig, synes jeg du kan ta det opp med han på en saklig måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for rådet ditt. ja de har sikkert mye å gå igjennom, men er vanskelig. det er helt grusomt og være sjalu. og for ikke snakke om at det i det lange løp går utover forholdet. han veit jeg er super sjalu når det gjelder denne dama, og jeg liker ikke at han sletter meld han får av ho. jaja er vel noe en må igjenom. han slutter der i august så får late som ikke noe til da. takktakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er jo alt i orden. Samboern min jobber faktisk også i barnehage og får meldinger fra kvinnelige kollegaer. Har tidligere hengt meg veldig opp i slikt, fordi jeg mente tonen dem imellom var flørtete. Snakket til og med med hun ene og hun backa ut med en gang. Tror rett og slett bare de har behov for bekreftelse i en tid der det meste handler om gravidemagen og oss jentene. Og hvis hun er spydig så skal du bare drite i henne, da er det hun som har et problem. Bare vis at du stoler på han og er trygg på han. Så får hun bare spille spill så mye hun vil!

 

Har gitt opp å være usikker nå mens jeg er gravid. Vet at det er en tilstand som går over, og at det nå er på "det verste". Synes det er verre når han gjør meg sjalu mens jeg er slank.. Hehe. Jaja, mannfolk.. Verste er når de gjør narr av oss for å være sjalu. Mens de nok innerst inne liker at vi er det.. ;) Lykke til, tenk heller på at det er du som gir han livets største gave. Hun har ingenting større å tilby. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk, du er kjempe reddning. ja at de gjør narr av at vi er sjalu er ikke gøy spesielt siden jeg viste veldig hensyn til han når han var mega sjalu på bestekompisen min.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...