Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Jeg tok med min 10 mnd gamle sønn på solarium. Han lekte på gulvet inne på det rommet som jeg var, men jeg lå i sengen. Men da jeg gikk ut fikk jeg noen overraskede blikk. Var det helt på jordet av meg. Jeg var litt usikker på om det var så lurt. Ps. han hadde på seg solbriller.
Gjest Ambivalent Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Det var helt på jordet av deg. Han blir jo utsatt for solen han også, selv om han har solbriller foran øynene, hva med resten av kroppen?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Folk er så glade i å gi dømmende blikk til småbarnsmødre rundt seg uansett. lukk øya for det, de gir seg aldri uansett hva du gjlør..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 For en usannsynlig dustete og bimbodum ting å gjøre. NOen mangler en del omløp...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Regner med at du bare vil få igang en debatt. Hadde du virkelig gjort dette hadde du nok ikke engang latt merke til blikkene fra folk..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Hva så om du tok med deg sønnen din til et solarium? er jo ikke sånn at han lå inne i solsenga! herregud så merkerlig det skal være, folk elsker å rakke ned på småbarns mødre.. Overse de som ser ned på deg du :-) du fortjener og ta tid til deg selv også, og det er ikke alltid det finns parnepassere tilgjengelig, så da gjør man det beste ut av det! Hadde forstått de menskene om du kom ut av en bar på kvelden. Nyt soltimene dine du, og har du ikke barnepasser, så tar du med solbrillene hans og noen leker til han :-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Jeg gjorde dewt faktisk. jeg er alenemor. Og har ingen til å passe han. I det siste har jeg følt meg så gusten, så jeg tok en solariums time. Jeg har ingen vane til å gjøre det. Men godt var det. Jeg var usikker på om jeg skulle tørre å ta sol, med han med meg. Men jeg gjorde nå iallefall det. Vi hadde med leker og solbriller. Og han var mett og fornøyd. Jeg valgte også det største rommet jeg fant. Hehe, jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det igjen. For det var faktisk litt flaut med de blikkene. Men utrolig godt gjorde det! (soltimen, altså) Jaja, måtte bare høre om jeg var så på jordet som jeg følte meg :-) HI
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #10 Skrevet 6. april 2010 Okay. Ja jeg tror nok ikke det var lurt av deg. Du risikerer å utsette han for unødvendig og farlig stråling. Selv om det ikke var direkte. Du vet, noen treningstudioer har barnepass og da kan du ta sol mens barnet ditt er på barnepass senteret.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #11 Skrevet 6. april 2010 HYSTERISKE FOLK HER INNE!!!! Det gikk nok helt fint Hi.... Herrejesus..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #12 Skrevet 6. april 2010 Mye bråk om ingenting. Selv er jeg prostituert, på et massasjestudio, og tar med meg sønnen min ganske ofte. Går bra det også.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #13 Skrevet 6. april 2010 Sammenlikner du prostitusjon og solarium???? Mener du at å ha med barna sine er likse skadelig eller noe? Hva vil du egentlig frem til? AMØBE!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #14 Skrevet 6. april 2010 Hei du som kaller deg AMØBE! Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #15 Skrevet 6. april 2010 hehe...det var hun prostituerte som var en amøbe... Om det er deg så forstår jeg at det ikke gikk helt inn...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #16 Skrevet 6. april 2010 Nå skjønner jeg hvorfor du kaller deg AMØBE. Du har jo ikke hjerne i det hele tatt. Det er det som kjennetegner amøber.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #17 Skrevet 6. april 2010 Oj så trangsynte folk er!! For det første så er det ikke alle som bor sånn til at det finnes treningsentre med barnepass!! Finner vel en del småbygde folk her og?? Som meg.. For det andre...skal man begynne å klage på alle som tar med seg babyer til stranda/syden også da eller?? farlig stråling det og!! og drasr man det langt nok, kan man vel begynne å klage på alle som velger å bosette seg midt i byen også pga skadelig høy eksos luft, i stedet for å bo på landet! Og husk på å ha et støvfritt hjemm!! For ellers kan ungen få astma!! Nei fra min side blir dette hysteriet over alle grenser og vurderer i det hele tatt om jeg skal gidde å være på bim! ta solarium du.. og om ungen begynner å gråte og blir lei, får du heller avbryte! Synes det er bra at du er løsnings orientert jeg:) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #18 Skrevet 6. april 2010 Tok det deg så lang tid før du fattet det? Da er vi nok i samme båt... Du og jeg og vi to. osv
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #19 Skrevet 6. april 2010 Nei når du trekker likhetstegn mellom prostitusjon og solrium har vi ingen problemer med å se at du kan ha litt problemer med å forstå ordet "amøbe" og hvorfor nettopp du blir kalt for det...
MissBenz Skrevet 6. april 2010 #20 Skrevet 6. april 2010 Det har jeg også gjort. Jenta mi var en mnd gammel og sov i bilstolen med ansiktet vendt mot veggen/døren. Helt ufarlig, men fikk rare blikk av to damer som stod utenfor da jeg gikk ut. Hehe, det ser vel ikke smart ut der man kommer ut ifra rommet med en nyfødt i bilstolen.. Men ville ikke ha tatt med meg et våkent barn som lett kunne tatt av seg brillene og stirret inn mot lyset.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #21 Skrevet 6. april 2010 Jeg har faktisk ikke satt noe likhetstegn mellom solstudio og prostitusjon i det hele tatt, snarere tvert imot. Greit nok at noen har problemer med å lese, men det fins tilbud for slike.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #22 Skrevet 6. april 2010 De nyeste sengene er vel helt lukket, er de ikke? Åpen bare ved fotenden? evt....
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #23 Skrevet 6. april 2010 Ok, dette er greit, men folk som av beste vilje bruker frebers metode for å få barn til å sove er rusikkrulet, og gud vet hva.... Jeg ser ikke at dette er noen krise, men jeg er overasket over at ikke dibberene har revet deg i fillebiter.
MissBenz Skrevet 6. april 2010 #24 Skrevet 6. april 2010 Der hvor jeg tar er det bare 5 cm åpning på siden.
Gjest Ambivalent Skrevet 6. april 2010 #25 Skrevet 6. april 2010 Selv om ungen har klær på så har han ikke det på hender og ansikt. Solseng er ikke anbefalt for oss voksne i det heletatt, så å utsette en unge for den strålingen synes jeg er feil ja. Dårlig unnskyldning at man trenger litt sol og egenpleie, jeg liker å ta sol jeg også, og jeg er alenemor, men jeg tar ikke med meg ungen inn på ett solstudio. Det må da finnes noen som kan passe barnet for deg det kvarteret/halvtime det tar å tar å ta sol om du absolutt må.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå