Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Muli jeg er veldig dum her, har kjøpt dåpsinvitasjoner på bokhandelen som jeg skulle starte å skrive nå, men skjønner ingenting... vi skal be folk til middag og kaffe og i kirken... invitasjonene er slik: .............................................. har den glede å innby ......................................... til.......................................... ......................................... .........dag den............ kl.......... s.u. når er d vanlig å sende ut invitasjonene og hvor lenge før er det vanlig å ha svar utbedes? tusen takk for svar, flau førstegangsmor
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 ..Flau Førstegangsmor ......................................... har den glede å innby .....Deg /dere.................................... til....Dåp i xxxkirke.......etterfulgt av middag og kaffe hos oss.. ....søn.....dag den........xx.... kl..xx........ s.u. Slik gjorde vi det Lykke til
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Våre ble slik: I anledning *** dåp har vi gleden av å invitere **** til middag på ** huset kl 13.00 Velkommen Hilsen mamma og pappa Svar ville vi ha ca en mnd før, slik at vi kunne ha mat å sånt greit - hør med de som skal lage maten når de trenger beskjed:-) Det er det viktigste:-) Jeg sendte ut ca 1,5 mnd før. Kommer ann på når på året dåpen skal være også. Hvis den er midt i fellesferien kan det være greit med litt lenger varsel:-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Klara Ku og Peter Pan har den glede å innby Bestemor Duck til dåp i Andeby kirke etterfulgt av koldtbord og kaker i ..... Andebyveien 5 søndag den 45.mars kl 11 s.u. innen 1.mars Vi sendte ut invitasjonene 1.5 mnd før og hadde s.u innen 10 dager før dåpen. Men vi hadde en viss oversikt i forkant av dette da, og vi lagde maten selv. Skal dere bestille mat så bør dere nok ha svar 3-4 uker i forveien. Masse lykke til med dåpen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå