Gå til innhold

Hvilken tutkopp lekker ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei av å tørke innholdet i veska etter at tutkoppen til minsten har lekket. Har prøvd utallige, men finner ingen som ikke lekker gjennom tuten og oppi lokket.

Glad for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme erfaring her, prøvd det meste nå etter 3 barn, men har funnet ut at alle drypper litt. Særlig hvis de ligger på siden el blir ristet på;p

Skrevet

Jeg synes at de som lekker minst er avent sine...

Skrevet

Avent sine synes jeg lekker mest, spess etter en tid...

Liker bambino sine, som de selger på rema, kopp og lokk me sperring i tuten (tut og lokk i ett) slipper en haug me deler :)

Skrevet

Synes også at Avent sine lekker en del!!

Skrevet

Liker avent sine, forutsatt at man ikke tar vekk den gummi dingsen inni tuten. Tar man bort den renner den som bare det

Skrevet

Jeg har hatt NUK sin kopp liggende i veska, og har ikke merket at den har lekket, men med lokk på såklart;) Kanskje det bare er tilfeldig, at den har ligget på en måte at den ikke har blitt rista så veldig.

Skrevet

Takk for svar! Har forsøkt de fra Rema, men syns de lekker. Skal prøve de andre som er nevnt. :-)

Skrevet

Mener jeg så en test av slike kopper på klikk.no

Tror det var NUK som kom best ut, men vet ikke hvilke butikker som selger den dessverre, sikkert andre som vet.

Jeg har opplevd det samme med aventflasker og andre, og enten så lekker de eller så er de håpløse å drikke fra :-( , men har ikke prøvd nuk.

Skrevet

Jeg kjøpte NUK på lokal babybutikk, sånne butikker som har alt mulig rart av babyutstyr :) må si jeg er generelt fornøyd med NUK sin. Den eneste koppen jenta vår liker å drikke av, men så er hun bare 6 mnd enda, går vel bedre med andre typer etterhvert. :)

Skrevet

Avent sin lekker som ei sil her i huset iallfall. Ikke i selve tuten, men i ringen rundt, uansett hvor godt jeg skrur igjen blir det klissvått:(

Nuk sin lekker ikke, som jeg har lagt merke til, men den er umulig å drikke av.

Mam sin lekker heller ikke, er supergod å drikke av, men det er altfor lett å søle med den (når snuppa nå har funnet ut at å slå tuten i borde og det fosser vann ut), så jeg blir liksom aldri fornøyd. Imorra skal jeg prøve meg på Bambino sin, om ikke den holder mål, kjøper jeg en fra Tupperware. En av de måååå jo være gode, føler jeg har prøvd alle koppene som er på markedet, hehe..

Skrevet

snuppa vår drikker som bare det av NUK-koppen. Hun sliter med andre tutkopper (som sagt ovenfor). :)

Skrevet

Eg driver med Tupperware, og selger MYE av drikke koppen. Og har ikke fått noe klage tilbake om at den lekker ved valig bruk...

Selv brukte ungen min den, starta med drikke koppen og tok av tuppen etter hvert, slik at de ble en vanlig kopp men hank =)

Skrevet

Det ER hank på den fra Tupperware altså? Åh, nå ble jeg vel glad;) Har bare sett den i full fart og da fikk jg inntrykk av at det bare var som en vanlig kopp med tut:) Men flott, da vet jeg det, og da vet jeg hva som skal kjøpes om ikke Bambinoen funker. Forresten, siden du driver med Tupper, hva koster en sånnen?:)

Skrevet

Jeg driver også med Tupperware, og koppen koster 139kr! Jeg selger også myyye av den. Inkl i den barnehagen jeg jobber har vi invistert i disse :)

Skrevet

Jeg har brukt flere Avent kopper, men jeg har alltid tatt av håndtakene, for de har lekket når de har sittet på. Kanskje litt dumt om barnet skal drikke selv, men det har gått fint her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...