Gå til innhold

Jeg HATER falsk alarm!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vonde kynnere som kommer støtt og stadig, varer kjempelenge og over fleeeere timer (slik som i natt.. varte fra klokken 8 i går til klokken fire i natt) og jeg er HELT sikker på at nå, nå skjer det!

Pakker til og med tannbørsten.

Men nei.

Så blir man enda mer utålmodig enn hvis man ikke hadde hatt kynnerne i det hele tatt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Skjønner deg godt, gikk slik selv for 2 år siden. Har hatt netter med slik nå også, men ikke så lenge. Trøster meg med det at tror ikke fødselen blir så lang når man går slik, for da er mye av åpningsarbeidet gjordt. Har i alle fall den erfaringen fra forrige gang jeg. Tror man venner seg til en del av smertene også når det blir slik over tid, så det blir ikke så ille når det første begynner.

Kynnerne mine har avtatt de siste 2 ukene, så det skal bli spennende å se :-)

Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det selv!!! hatt vonde kynnere i hele formiddag, men nå er det stille...grrr

Skrevet

Samme her!

Natt til mandag våknet jeg til sterke og regelmessige kynnere, var usikker på om det var rier, men de var jo ikke så vonde liksom.. Tok tiden, de varte i 1 1/2 minutt og kom med tre minutters mellomrom. Var en stund jeg tenke- herregud, skal jeg ringe føden? Hvordan vet jeg om det er rier el bare kynnere??

Men så gikk jeg og la meg igjen, og de gikk over etterhvert.. Buhu.

Regner med at når de virkelige riene setter inn så vil jeg skjønne det, har født før men det er utrolig hvor lett man glemmer alt som har med fødsel å gjøre!

Har de siste tre dagene hatt SÅ mye kynnere, i går foreksempel hadde jeg omtrent ÈN eviglang kynner hele dagen.... Utrolig slitsomt, og jeg VIL så gjerne bare gå i fødsel så snart som mulig- er super duper klar! Skjønner ingenting hvis jeg nå kommer til å gå over tiden...

;P

Skrevet

Godt å høre at det er andre som også har det sånn! Var oppe til 04.00 i natt, jeg også. Holder på å bli tullete av disse falske alarmene. Ønsker bare at det skal gjøre mer vondt (kommer nok til å angre på det, ja..)

Skrevet

Jeg óg! Jeg sier til sambo hver kveld at i natt har jeg virkelig lyst til å våkne opp til rier fra h*****e, men det kan tenkes jeg angrer ja...hehe!

Skrevet

Jepp, har trodd jeg var i gang minst tre ganger nå..... Og som andregangs burde jeg vel vite bedre tenker jeg, men dengang ei. Nå sist pakket jeg toalettveska og jenta vår ble sendt til barnevakten. Også stoppet alt opp. Føler meg som jeg er med i en dårlig amerikansk komedie ala "brudens far II".......

Skrevet

Me too! På den annen side.. i natt hadde jeg skikkelige tak som tok bak i ryggen og langt ned i magen... Da ble jeg nervøs, husket smertene fra forrige fødsel - og tenkte .. faen..sånn var det! Nei, dette vil jeg ikke!

Skrevet

Det værste er jo at vi går rundt og får vondt og _tror_ noe kommer til å skje, før alt gir seg nok en gang..

Da vil jeg heller ha djevelvondt når han faktisk skal komme, enn at det er litt her og litt der og "livmortrening" med sinnsyke kynnere!

Nei, må vel bare pakke opp hårbørsten, sminken og mobilladeren igjen :P

Skrevet

Jeg og!!!!! Hele tiden sikker på at NÅ begynner det... Så ender det bare med å gå over. Slitsomt og FRUSTRERENDE!!!! Vil bare få det sinnsykt vondt nå.. Slippe denne tunge kroppen og hilse på gullet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...