Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hva ville du valgt om du kunne/måtte velge. Å være ei skikkelig bombe drop dead fin,eller kjempetilfreds og lykkelig med deg selv og det livet har gitt deg. Selv er jeg ikke fin,men lykkelig.Er den "stygge venninna",hehe, og vet flere av mine venninner er sjalu på meg for hva jeg har.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 De minst overfladiske vil vel velge lykkelig her, tipper jeg. Så jeg går for den jeg også
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Men kan man ikke være lykkelig selv om man er kjempepen da? Er vel ikke en selvfølge at selv om man er super vakker så er man ulykkelig? og omvendt. jeg vil være begge deler, men hvis jeg bare kunne få en av delene vil jeg selvfølgelig helst være lykkelig.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 EHhh..er man lykkelig så TRENGER man ikke være drop-dead georgeous....ER man dritlekker, men ikke lykkelig, så vet man ikke ås ette pris på det man har,- det som er bra. Er man lykkelig så er man fornøyd med seg selv..OGså utseende, vil jeg anta?? ELler.. Om man er dødslekker og lykkelig, eller vanlig pen/stygg og lykkelig, vil jeg tro lykken er like stor hos begge..Man blir ikek MER lykkelig av å være pen...Lykke er en tilstand man velger og finne selv!
Frøken Hansen Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Lykke er en tilstand som er uavhengig av en vakker kropp eller masse penger. Jeg kan godt ramse opp en del ting som gir meg økt livskvalitet og lykkefølelse. Og en av de tingene er en sunn kropp. Det er jo bevist at trening øker endorfinnivået i kroppen. Endorfiner gir oss en følelse av lykke, ekstase og eufori. Samt at hormonet bidrar til å redusere smerte. Trening er jo utrolig viktig i forhold til å redusere depresjoner. Så å velge mellom å ha et flott utseende og å være lykkelig blir vel litt for dumt;) Vi er vel litt mer komplekse enn det?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Klart man kan ha begge deler. Men når man ser her inne på forum så ser man jo hvor viktig det er å være pen. Det er mye snakk om plastik operasjoner her. Folk venter jo ikke til ammingen er ferdig før de vil opereres. Jeg mener dette kropphysteriet er gått vel langt, og er glad jeg er lykkelig. Ville ikke byttet for millioner!
Ugl@ Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Takke seg til å være helt normal ( dvs hverken "stygg" eller overjordisk vakker ) og lykkelig. :-) Har man god helse, en god partner, friske barn, trygghet for seg og sine så har man forbanna mye å være glad og takknemlig for. Hva mer kan man ønske seg da?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Jeg vil være kjempesøt og kjempelykkelig:D Går det an?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå