Gå til innhold

Da ble det brått min tur!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innlagt føde observasjonspost i natt pga høyt blodtrykk. Ante fred og ingen fare til legen sa at de ønsket å sette meg i gang!!! Trykket er for høyt, men ikke høyt nok til å få medisiner, og det så ut som knerten har vokst litt lite de siste ukene. Jeg er så utrolig forkjøla og hoster sånn at de ville vente til i morgen.

HJELP!! Var jo nettopp dette jeg ikke ønsket. Jeg ville så gjerne gå i fødsel av meg selv. Klarer ikke forberede meg mentalt...

Jeg er ikke moden, så det kan gå noen døgn, skal inn for å få kateter i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende! Lykke til : ) Når har du termin?

Skrevet

Hei.

Dette er ingen ønskesituasjon, så jeg skjønner deg godt. Var på registrering selv i går pga for høy fosterlyd (3 gang dette nå). Begynte i 11 tiden og var ikke ferdig før kl. 14.30. Da måtte jeg ligge med registreringen så å si hele tiden. Gruvet for at det ble keisersnitt, for de visste ikke om babyen er stresset eller om det er en aktiv en.

Krysser fingrene for at alt går bra både for deg og den lille. Vanskelig å finne trøst i det som blir skrevet, men det er vel ingen annen måte vi får til å støtte om hverandre på, så lykke til :-)

Skrevet

uff, dette ble nok ikek den avslutningen du hadde tenkt deg å svangerskapet, men det er jo helt sikkert at nå har babyen din det bedre utenfor enn inni magen din..... Skjønner at du er litt redd og lite forberedt, men dette skal du klare og det kommer til å gå helt fint:)

Siden du ikke er moden, vil du i alle fall få noen timer på å modnes både fysisk og mentalt før det hele er i gang og det er slett ikke sikkert at fødselen blir kjempehard selv om den er satt i gang.

Ønsker deg masse masse masse lykke til og oppdatere oss gjerne hvis du orker:)

Stoooooooooor klem

Skrevet

Tusen takk jenter! Jeg ble satt i gang sist også, men var da 38+3 eller noe. Da gikk det et døgn fra start til hun var ute, synes det var greit. Problemet var at jeg lå meg rier på natta på et tomannsrom, var så stille jeg kunne for å ikke vekke naboen...mannen min fikk ikke komme før det var full åpning. Så han slapp billig unna, hehe:)

Denne gangen skal jeg mase mer. Sørge for å komme over på fødestue når det er en 4 cm, slik at jeg har folk rundt meg, mulighet for badekar og lystgass. Tenker som så at siden jeg kom til 10 cm uten noen å prate med og uten smertelindring sist, så skal jeg jammen klare dette også.

Nå skal jeg sove litt, ut og shoppe deilig kosedress og litt snacks til dagene som kommer, og så er det bare å slappe av og kose masse med snuppa i kveld. Får heldigvis organisert barnevakt nå da, det er jo et pluss.

Jeg tar med pc og kommer nok til å sitte på nett en del ja, iallefall til det begynner å skje noe:)

Er forresten 37+2 i dag, akkurat "fødeklar" for deg som lurte.

Igjen takk for oppmuntrende ord jenter.

Skrevet

Bare innom for å ønske deg LYKKE TIL:)

Venter spent på oppdatering!

Litt pussig dette, jeg holder jo hus på 2. tri og er aldri innom her, men glad jeg fikk med meg dette:)

Skrevet

Hei,

Samme for meg - blir satt i gang i morgen på grunn av at lillegutt har vokst for lite, og at det er lite fostervann. Jeg er da 40+6, så noe lengre enn deg ja..

Har hatt mye murringer og brun utflod, så håper jeg slipper ballongkateter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...