Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 jeg klarer ikke få det inni nøtta at det er usunt for meg,men tanke på at jeg får det helt jævlig mange dager etter å ha drukket,er det noen som har det på samme måte?? Hvordan klare å motstå en fest? Jeg drikker også sjeldent,kanskje 1 gang hver andre mnd, men uansett er ikke dette bra for meg...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Synes 1 gang i mnd er mye når man har barn. Håper du ikke har det da. Så iallefall de slipper å huske mora som fyllesjuk mye i barndommen.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 En gang annen hver mnd,må lese ordentlig vettu,sååå kan du evt kritisere,og har alltid barnevakt,vet ikke hvor fyllesyk du blir,men jeg klarer å ta godt vare på datteren min...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Gjør og sier du ting du angrer på i fylla så bør du nok kutte ut alkoholen. Men ikke festen. Man kan feste å ha det moro selv om man er edru, men det krever litt trening. Jeg fester selv skjelden, kansje hver tredje måned, men da drikker jeg moderat og er aldri fyllesjuk eller har fyllenerver heller for den del.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Sluttet å feste da jeg ble mor. Eller jeg sluttet å drikke meg full da jeg ble mor. Setter mer pris på turer på kafe eller filmkveld om jeg først må ut av huset. Kaster ikke bort penger og tid på alkohol bare for å bli dårlig. Dessuten ser jeg ikke poenget med å få barn for å mye barnevakt og fly ute.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Alt handler om å ta et valg og stå for det. Samboeren min likte ikke seg selv i full tilstand, ble mer og mer misfornøyd med valg han tok og personligheten sin i full tilstand. I tillegg var han dårlig og hadde "fyllenerver" til tirsdag eller onsdag etter en helg med drikking. Han bestemte seg en dag for å slutte å drikke (han var da singel og uten barn, jeg kjente ham ikke ennå...) og stortrivdes med den avgjørelsen. Etter å være en etablert familiemann et års tid savnet han, og jeg, å kunne dele en flaske vin over god mat, slappe av med en cognac og fyr på peisen på kvelden osv. Han begynte å drikke, men i beskjedne mengder og ikke i fest-sammenhenger. Slik har vi det fremdeles i dag, og vi har det begge veldig, veldig bra sammen. Kanskje du burde prøve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå