Gå til innhold

Vann i kroppen


Mammaønske

Anbefalte innlegg

Hei og hopp jenter!

De siste dagene har jeg merket at det har samlet seg mye vann i kroppen min. Plutselig ble forlovelsesringen vanskelig å ta av og nå henger den i et smykke rundt halsen. Merker også at BH-en stramme mye på kvelden og jeg føler meg som en ballong!

Noen som har noen gode tips?

Har hørt at man ikke skal ta vanndrivende midler, men finnes det noe man kan ta? Skal ikke til lege eller jordmor før om endel uker, så blir veldig glad for tips fra dere :-9

Jeg er foresten i uke 26, om det skulle ha noe å si :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke legg for mye planer. Jeg er 26 uker på vei i dag, og har hatt vann i kroppen de siste ukene. For meg er det mest i beina, men har og "opperert" av ringen med såpe og vann... Kjøp deg støttestrømper hvis du kjenner det i beina. Klarer ikke en dag på jobben uten det. Jeg sitter en del foran PC. Dersom du har mulighet til å legge deg strekk ut noen ganger i løpet av dagen kan det også hjelpe. Jeg har ikke tatt noe vanndrivende og vet lite om dette. Med min første hadde jeg utrolig mye vann i kroppen i slutten (varm sommer). Det så ut som låra gikk rett ned i sandalene (som var de eneste skoa som passet). Etter fødsel gikk det to døgn med ekstrem-tissing, så var jeg normal. Hold ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det høres merkelig ut, men det hjelper faktisk å drikke vann.

 

Jeg hovner også opp en del på kvelden, men det er mindre de dagene jeg er flink å drikker masse vann.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstrem-tissing var slitsomt... Fikk en liten jente som sov masse. Men selv våknet jeg hver time hele natten og måtte tisse. Så det var rett og slett ekstrem-tissing. Det så litt rart ut på trykk her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...