mami:) Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hei, jeg ser du har fått modningsakupunktur på sykehuset i Kristiansand. Hvordan fikk du det? Jeg har lurt litt på om jeg også skulle prøve det, men er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. Jeg har i mine 2 tidligere svangerskap gått 8 og 2 dager over termin. Hadde vært så utrolig deilig å slippe overtid denne gangen;) Vet man ikke har noen garanti, men hadde vært ok å prøve. Har du feks navn/tlf nr til den personen du bruker?
Gjøkeredet③ Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Hei på deg.. Jeg ble henvist til sykehuset gjennom min jordmor i Randesund. Gikk 17 dager over forrige gang, satt i gang og endte i keisersnitt til slutt. Syntes det var en mindre hyggelig opplevelse. Så denne gangen er sykehuset mer enn behjelpelige og forståelsesfulle. Begynte forrige uke (37) på føde.pol, og skal to ganger denne uken (38) og 2 ganger neste uke (39). Så har jeg fått innkallelse til føden på termindato for å planlegge hva vi gjør videre.. Hun jeg går til der oppe heter Heidi Ruetherman eller noe sånt (litt usikker på stavemåten på etternavnet) SUPER HYGGELIG JORDMOR! Så jeg ville enten ha snakket med jordmoren din eller rett og slett ringt opp på føde.pol og høre om du kan få snakke med Heidi:o)
mami:) Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2010 Du har ikke tilfeldigvis tlfnr til føde.pol? (jeg går ikke til jordmor, bruker kun lege, og skal ikke dit ennå...)
Gjøkeredet③ Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Jeg prøver å finne innkallelsesbrevet jeg fikk, for der står jo nummeret. Men akkurat nå så var det litt borte vekk. Skal se om jeg ikke finner det i morra, men det kan jo være en fare for at jeg har kasta det. Hvis ikke så kan du ringe 380 73000 og be dem sette deg over til føde.pol. Har gjort det også en gang, og det gikk greit, kom på riktig plass ;o) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå