Gå til innhold

I'm back

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

I egen goood seng, med full vår i hagen og glade skolebarn og lillebror har fått barnehageplass fra høsten av! Jippi nå er det min tur!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Takk og lov og velsigne deg! Vi som er naglet til en pc på jorden trenger nemlig pausegodis.

Har det vært fin ferie? Og grattis m bhg, hva blir planene dine fra høsten, da?

Gjest amandine
Skrevet

Har vært nyyydelig! Sol og vind, vakker strand og påskeliljer, god mat(litt sliten kokk), kaffe med venner og til og med noen dager på hytta på fjellet! Og mannen har hatt tid til å være kjæreste og har hatt tlf og pc skrudd av...Forøvrig meget sjelden, han laster mail på tlf oftere enn andre blunker.

Har mast minstemann inn i kjempefin barnehage, og jeg skal studere til høsten! Det flasker seg for adm dir i heimen! Du da? Fin ferie? Tidvis, iallefall?

Gjest sug lut
Skrevet

Kult, man fortjener at det flasker seg!

Kan vi kalle det - fin tid? Ikke særlig ferie, men har da fått meg litt påskelam og vin i det minste, og resten av slekta har nok kost seg (neida, jeg er IKKE DET MINSTE bitter). Og de nære ting er jo gledelige, flekkvis grass i hagen og faktisk to dager med sol, fine unger og mann og ingen som må løpe ut av huset tidlig om morgenen.

Gjest amandine
Skrevet

Ja, altså, jeg har nok litt rosa briller i dag pga alenetid m kaffekopp og den der bhg-plassen! Har helt glemt sprø svigerinne, dritvond madrass og at det er jeg som lager all forbanna maten hele forbanna tiden. Men har også fine barn og kjempefin mann, det er det viktigste! Og vår!

Skrevet

Så deilig. :) Nå er det endelig vår her og, har faktisk sett antydning til grønt i hagen! Snart kan jeg gå ut og røske dødt og gammelt ut av bedene. Kan man kjøpe krokus til å sette ut i hagen sånn at den blomstrer i vår, eller er det en sånn greie som må forberedes neste høst, tro? Jeg liker at krokus og tusenfryd vokser vilt i hagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...