Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut som at vi får en god slump med penger igjen på skatten i år, og mulighetene for en ferie er da tilstede.. Hvor gammel var ungen deres første gang dere dro på langhelg uten den? Vi tenker å muligens dra ut av Norge f.eks. torsdag til søndag.. Mini har vært borte fra oss en natt før, og er nå 6 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har reist på fredag til søndags tur 1 gang og da var sønnen min 2 år. Savna han fra første time vi var borte, og har ikke gjort det igjen siden.. nå blir han snart 5 og vi har fått et barn til...

Men det begynner å friste med en weekend til snart igjen da så vi får se på det i løpet av sommeren om vi tar en helg til uten barna... Minsta er da 2,5 år.

Skrevet

Vår klump var 1,5 år da vi var borte fra han begge to en lang helg. Han storkoste seg hos farmor og farfar og vi hadde fine dager på storby-weekend.

Så lenge du er trygg på de som skal passe han, ser jeg ikke noe i veien for å være borte fra ungen en helg.

Hvis du ammer, blir det jo litt ekstra styr for deg med pumping når du er borte, men han klarer seg nok fint med flaske de dagene.

Skrevet

Yngste var 7 mnd da vi var på første foreldre-weekenden ette han ble født.

Herlig for oss voksne å kunne sove lenge, spise sent og bare slappe av.

Helig for ungene som koste seg hos besteforeldrene og ble skjemt bort etter noter ;-)

Og herlig for barnevaktene som fikk ha barnebarna alldeles for seg selv og kose seg glugg ihjel!

Savnet egenlig ikke ungene noe særlig, for jeg visste at de hadde det gulle godt. Og så lenge ungene har det bra har jeg det bra (selv om vi ikke er sammen).

Skrevet

Hun minste var 11mnd da vi var borte en langweekend, langt unna med fly så det var ikke bare å sette seg i bilden om barnet slo seg vrangt.

Ungene storkoste seg hos farmor og farfar, og mormor kom på besøk. Mormor klarte ikke å holde seg unna, når barnebarna var ikke mange min unna med bil.

Men minsta var en uke med pappan, farmor, farfar og onkel på hytta når hun var rundt 6mnd. De dro på sommerferie, og jeg ble den heldige som var hjemme og jobbet. Jeg ammet henne til hun var 16mnd, så brystspreng skal jeg innrømme jeg hadde og det ødela litt. men jenta mi spiste og drakk annet, og hadde det helt topp.

Skrevet

Arvingen var 3 år da jeg var borte fra henne mer enn 2 døgn. Det var på ferie med faren sin. Hadde jeg fått en til nå tror jeg imidlertid ikke at jeg ville hatt noe problemer med å reise på langweekendtur selv om barnet var under 1 år. Foreldre trenger kjærestetid og tid til hverandre også. Det tror jeg er sunt.

Skrevet

Vi var i bryllup - fra fredag til søndag - da knotten var ca 10 mnd gammel. Det gikk kjempefint. Knotten var da hos besteforeldrene sine (svigers).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...