Gå til innhold

Skulle jo alldri komme eller :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Hadde termin 1 april, men må vel gå 11 dager over denne gangen også tenker jeg, slik som jeg gjorde for 2 år siden. Har hatt en periode der jeg har vært så sliten og trett, men har fått slappet av og sovet en del, så jeg har fått nye krefter :-) I den perioden så tror man ikke at man har krefter nok til å gjennomføre en fødsel, men det har man jo, men bedre å føle seg opplagt i alle fall.

Har nå vært på sykehuset for 4 gang, 3 ganger på grunn av for høy fosterlyd, dette går på nervene løst både på meg, faren og de 2 store barna. 1 gang for stor blødning, dette siden 12 feb. Skal på ny registrering i morgen ons 7 april.

Har hatt mye stikkinger og kynnere, men når det begynte å nærme seg termin, avtok kynnerne, så jeg må nok bare gå her å vente :-) Har hatt flere netter med regelmessige kynnere/falske rier, men ikke noe mere.

Men må bare si det, at om 1 uke så er jeg ferdig uansett, for nå går de etter 11 dag over termin, med at det skal settes igang. Ingen lyst til at det skal settes igang, så jeg krysser bare fingrene for at jeg slipper det.

 

 

Lykke til alle sammen, til dere som har fått og skal få :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...