Gå til innhold

Jeg tror jeg har følelser for ei venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk borte på skole et år i ungdommen, opplevde mye på dette året som jeg ikke ville vært foruten.

Ble også god venninne med flere og særlig ei.

Denne damen er bifil/lesbisk, hun var en periode da jeg bodde der sammen med ei dame, og har nå i en periode på flere år vært sammen med ei annen dame. Jeg og hun hadde noe intimhygge i denne perioden jeg bodde der, både mens hun hadde kjæreste og når hun ikke hadde det. Var vel en fadese mellom oss som gjorde at det ble slutt med henne og kjæresten da.

Har i flere år tenkt på henne, og hvor fin disse stundene egentlig var. Jeg føler at jeg har lyst på henne mer. Hun har ikke kjæreste nå.

Må vel legge til at jeg har aldri hatt følelser for andre kvinner, ser på meg selv som hetrofil.

Jeg er i et forhold med en mann nå, vi har det veldig bra, har barn sammen, og har bodd sammen i 7 år.

Han har sagt/foreslått flere ganger at jeg kan ha sex med venninner- helst mens han ser på da;)

Men jeg vil ikke ødelegge forholdet til noen av min venninner,er jo ikke sikkert noen av oss klarer å slappe av i en slik setting heller. Vet bare at denne kvinnen har jeg hatt sex med før, og kunne godt tenkt meg å gjøre det igjen.

Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, kanskje bare lufte mine egne tanker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan gi meg litt pepper eller synspunkter på dette?

Dere er jo så flink å tråkke på folk.

Skrevet

Du vet sikkert inderlig godt selv at om du innleder et seksuelt forhold til en du har følelser for, så ryker ditt nåværende forhold. Tviler på han syns det er greit at du har deg med henne dersom han hadde visst at det var følelser involvert.

Du skriver at du har det bra med din mann. Dere har barn sammen. Svaret gir seg vel selv...

Skrevet

Signerer overlord.

Nytter ikke med et eventyr når følelser er involvert.

Skrevet

Jeg tror faktisk det går ann å elske 2 personer på forskjellig måte. Nå har det seg slik at hun bor ikke på samme sted som meg, så dette blir på en måte en ferieflørt.

Jeg har ikke kjennt så mye på de følelsene, men tror jeg kan si at jeg har elsket denne kvinnen. Kanskje jeg gjør det ennå.

Fantaserer om å ha sex med henne. Vi har et godt vennskap tross at vi har hatt sex tidligere. Har ikke hatt sex siden jeg bodde på samme plass som hun.

Tror det kan bli uproblematisk å ha et forhold til henne også, er ikke det at jeg vil bo sammen med henne, for det føler jeg ikke at jeg vil, jeg har det utrolig bra i det forholdet jeg er i, og ønsker ikke å ofre forholdet, men min mann sier jo at det er greit.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...