Gå til innhold

Erfaringer med Phil and teds som søskenvogn?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir 2 år mellom mine og syns denne vognen virker helt super. Noen som har den å kan dele sine erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den ikke men kjenner ei som har den og ho er veldig fornøyd med den :-))

Skrevet

vi har akkurat kjøpt den, blir 20mnd i mellom våre. Har ikke fått brukt den ennå til 2, men forløpig er vi ganske fornøyde med den som enkelt vogn da.

Men syns det er litt dårlig at regntrekk feks må kjøpes utenom.

Men har løst problemet med at en venninne i USA skal kjøpe alt ekstra for oss, mye billigere der.

Skrevet

Vi hadde den litt men det jeg ikke var fornøyd med var kalæsjen. Syns det er kjempedumt at den er "åpen" bak.

Nå fikk ikke vi brukt den til 2 heller, for jeg solgte den før han kom.

Så det jeg lurer litt på er hvis den som sitter i sete under skal sove hvordan funker det? Og får man lagt ryggen til den som sitter oppå helt ned når det sitter en under?

Skrevet

Knallbra!!! Vi har hatt mange vogner, og denne er helt suveren! Den tar ikke noe plass sammenlagt, litt større enn en paraplytrille, den er smal nok til å komme fram over alt, og du snurrer den rundt på en femøring. Enig i at det er litt dumt at det er åpent bak når barnet ligger, men det er bare og henge opp et teppe når det trengs. andre ganger er det fint at det er åpent, og du kan ha kontakt med babyen som ligger der. Vi bruker den faktisk til sovevogn nå også vi da, selv om det ikke er anbefalt pga veltefare. Men så lenge ungen er fastspent så er det umulig å få veltet den, og dessuten så ligger ungen ganske lavt så det vil ikke være så forferdelig farlig om den skulle velte heller. (den har bare veltet for oss når ungene leker og klatrer ut og inn selv, og det har gått bra. Vi har derimot hatt et alvorligere velteuhell da eldstemann våknet i en stor vanlig høy firehjulsvogn og fikk veltet den.

Vi har ikke brukt den så veldig mye med ekstrasetet over og liggende baby under. Det er jo ikke så lang periode det er så aktuelt. Den blir litt mer ustødig da, så med settet på toppen har vi ikke turt å slippe vognen. Men det trenger man vel heller ikke å gjøre. Vi har brukt den MYE med ekstrasetet under, to sittende sovende går greit, de sitter ganske godt og ligger jo mer tilbakelent enn de gjør i en bilstol f.eks.

Vi har kjøpt et uv-trekk/myggnetting som vi stort sett bruker hele tiden, men som er genialt på sydenturer. (og på sydenturer er det også ikke akkurat noen ulempe at den kan være helt åpen og luftig bak.

LØP OG KJØP sier jeg:)

Skrevet

Så godt å høre!!!! :) Har utrolig lyst på denne vognen og nå ble jeg enda mer giret. Da er det bare å bestille da :)

Skrevet

Superfornøyd!

Brukt den som søskenvogn fra minsten ble født =) Vet ikke hva jeg hadde gjort uten...

Skrevet

Så det ble ikke for trangt for den nyfødte å ligge under der??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...