Gå til innhold

Nå er jeg STOLT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne påska har jeg gjort som jeg burde: drete i husarbeid, latt mannen min stå opp tidlig om morgenen med lilletøtta og ikke minst: Jeg har vært på trening for 1. gang på ett år, dvs siden jeg ble gravid (veldig vanskelig svangerskap). Først en halvtime kondisjon i sal og deretter en halvtime styrke i sal. Herrgud så godt (og vondt) det var! Endelig i gang igjen! Kroppen er sinnsykt stiv idag, en dag etter, og verre blir det vel hehe...

Noen andre som føler at de har utrettet noe i det siste, små og store milepæler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte bare å applaudere din, jeg.. Min påske har vært av det andre slaget.. Sittet hjemme og gumlet godis... Men har vært flink i forkant, og er klar for en ny start:)

Skrevet

Ja det er jo noe å være stolt av og... Hadde jammen ikke vært mye stolt av meg selv om jeg hadde latt mannen stå opp tidlig hver morgen med ungene. Han hadde vel fortjent å sove litt ekstra han og

Skrevet

HALLO, du di surpompe... Hva vet vel du om når jeg og mannen min står opp til daglig, når det ikke er ferie og han skal på jobb? For alt du vet står jeg opp i 5-tida hver dag mens han sover lengre. Tåpelig av deg å kritisere når du ikke har peilig på hvordan vi deler på å stå opp i dagliglivet...

Jeg prøvde å være positiv og optimistisk og stolt av meg selv. Nei, jeg gidder virkelig ikke la meg påvirke av slik som deg som sprer eder og galle.

Skrevet

Flink du er :) Ikke bry deg med sånne kommentarer :P Typisk dib det.... alltid noen som kommer med negative kommentarer :`)

Skrevet

Jeg hadde vært kjempestolt jeg også! Er ikke alle som faktisk klarer å fraskrive seg alt ansvar og la mannen ta alt. Ikke fordi man ikke vil la mannen komme til, men rett og slett fordi man tenker på andre før seg selv alltid ellers....Kommer helt an på hva slags mann man har også!

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Nei, Buhu stakkars mannen liksom.. ???

Så koselig da HI. Sånn har vi det og. Her gjør vi litt begge to me ndet er alltid jeg som får sovel enge :-) Fordi jegi kke klarer sove på dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...