Gå til innhold

Bil med plass til tre barneseter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter plutselig nr tre, og trenger dermed ny bil ! Vi har ei på snart 7 og en på snart 4 fra før, de sitter begge i barneseter.

Noen som kan anbefale biler det er plass til tre barneseter ved siden av hverandre, og som helst ikke er så svær??

Tusen takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ford s-max! Kan virkelig anbefales, god plass til tre barnestoler og setene kan skyves litt frem og tilbake uavhengig av hverandre for å gjøre større plass til bena, eller større plass i bagasjen. Får den også med to ekstraseter i bagasjerommet om man en gang i blandt ønsker å ha med ekstra passasjerer ;) Vi holdt på å kjøpe en av disse (har venner som har den med tre barn i barneseter), helt til vi plutselig ventet nr. 4 og endte opp med Caravelle i stedet! Der er det jo lassevis med plass til tre hts besafe x2 på rad ;) Men den er stooor.

Ta en kikk på s-max den er god og kjøre og etter min mening fin å se på i tillegg!

http://www.finn.no/finn/car/used/result

Skrevet

Volkswagen Touran, Volkswagen Sharan,Ford Galaxy, Ford S-Max, Mazda Premacy, Mercedes Vaneo, Opel Zafira, Peugot 806 og 807, Toyota Previa,

Skrevet

Oj, her var det mange gode tips :) Tusen takk, vi får bare begynne å kikke ;)

Er det noen av de du ramser opp som ikke er så svære? Ønsker minst mulig bil....

Skrevet

Nei,disse er ikke det jeg syns er store.Da tenker jeg Caravelle som stort.Disse er litt mere snertne :)

vi blir nok å kjøpe Caravelle,har hatt det før og syns det var deilig med stor plass.

Skrevet

Wolksvagen Sharan. Egentlig en 7 seter. Men du fjerner lett så mange seter du vil. Den har stor bagasjerom når du velger å bruke den som 5 seter.

Seat Alambra og Ford Galaxy er samme bil. De er helt like.

Skrevet

VW Touran er ikke så stor. Og, du får den både som 5- og 7-seter. Vi skal kjøpe oss bil nå, og går for en Touran med 7 seter. :)

Skrevet

Vi har vært å kikket å prøvd en del bilder...

Vi endte opp med skoda superb:) Super mye bil for pengene:)

Og vi får plass til 3 seter:)

eldste bilr 6 år mellomste blir 4, når minsten kommer i juli:)

Lykke til i mylderet av biler...

Skrevet

Vi venter nr tre og har kjøp en Citroen c4 grand picasso. Nydelig baksete, utrolig komfortabel bil, god bagasjeplass, men bilen er kul og ikke så stor. Ved lengre hytteturer med tre barn smekker vi på takboksen så får vi med både vogn, reiseseng, ski, pulk og bagasje:) Fresh bil! Vi er superfornøyd. Og så har du som regel to ekstra seter nedfeldt i gulvet i bagasjerommet, så du har plass til en kompis eller to:)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Da er det vel bare å brette opp armene og sette igang med å utforske alle de gode tipsene :)

Skrevet

Ikke opel zafira i hvert fall! Vi angrer...

Skrevet

Kjenner jeg blir helt svett av å tenke på dette! Vi har vel egentlig først nå (2 mnd til termin...) insett at vi trenger ny bil for å få plass til alle... Synes det er helvetes (sorry fransken!) mye penger å skulle ut med, for vi får nok ikke all verden for vår nåværende bil... Phuu... blir en dyr unge detta:)

Skrevet

Jeg må også bare anbefale Ford S-max. Den føles stor innvendig, men føles ikke så stor å kjøre. Jeg var vant til Golf og Audi A3 og trodde overgangen skulle bli stor, men det ble det ikke. Vi får baby til sommeren og har en på 3,5 og 7 fra før. Baksetet er helt genialt for dem. De sitter litt høyt slik at de ser godt ut av frontvinduet , noe som jo er ganske bra med tanke på bilsyke. I tilegg er det super bagasjeplass og det å ha 7 seter er ganske så greit når en ungene vil ha med en venn hjem fra barnehage eller skole. Ford S-max kommer også veldig godt ut på biltester og den ser ikke så "klumpete" ut som mange andre av bilene i denne klassen. Vi vurderte Touran, men så at det kom til å bli veldig trangt for ungene bak selv om det fysisk sett er plass til tre seter.

Her er link til noen tester av ford s max:

http://www.dinside.no/317098/test-ford-s-max-gullmedalje-i-familieklassen

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=587568

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...