Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Veit jeg høres egoistisk ut når jeg sier dette her men. Min mann holder på å få prolaps nr 2 på 4 mnd, kjenner at nå er jeg lei, sliter med kraftig bekkenløsning selv å prolaps, men nå må jeg nok en gang bite tenna sammen å ta i alt i huset (som om jeg ikke har gjordt det fram til nå liksom) kjenner jeg er så sliten å lei, 2 uker før påske var begge unga syke så da var jeg oppe masse om natta å heile dagen , med de 2 stakkars små, hatt besøk heile påska, de har hjulpet heldigvis, men nå i dag hadde jeg sett fram til huset for meg selv med unger på skolen å gubben på jobb. Bare litt aleine tid, å det teite er at jeg skulle til oslo om en uke med min mann på 3d ul, gleda meg masse i 6 uker nå, tar 3 timer å kjøre , men det kan jeg se bort i fra det, han må kjøre ditt siden jeg ikke klarer å kjøre selv til oslo.Men han kan jo ikke kjøre nå Veit det egostisk av meg , men tenkte nå var det liksom min tur til å få litt oppmerksomhet og pleie.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Skjønner at du er sliten og lei, men jeg skjønner mannen din også. Jeg har hatt prolaps i ryggen. Da er man helt ferdig!!! Hva med noen andre som kan kjøre sammen med deg? Har dere mulighet for litt avlastning av venner, tanter/onkler, besteforeldre eller noe? Lene!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Mannen min var sengeliggende i 8 måneder pga en prolaps som gikk helt skeis. Jeg var da alene med unge, hus og hjem i tillegg til å ta meg av mannen pluss full jobb. Ryggproblemer har jeg hatt selv siden jeg var barn. Han er bedre nå, han jobber igjen men må ta smertestillende hver dag. Nå er jeg gravid med nr 2 og har kraftig bekkenløsning, og mannen min har tatt over det meste. Noen ting klarer vi ikke, så venner og familie må trå til. Jeg skjønner du er skuffa, men det kunne vært verre.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Jada veit det kunne vært så mye verre, har ikke noe problem med å se den. Men er bare så sliten og lei, syke barn og menn. Min mann tar ikke så veldig mye av husarbeidet desv. veit alt alt om prolaps det hadde jeg fra sep. til feb. i år, så veit det gjør j...... vondt, hadde på toppen bekkenløsning. Er bare så sliten å lei, tenkte liksom at nå skulle han ta over litt og jeg kunne få samle inn litt energi til fødslen om noen mnd, men. Veit jeg høres egoistisk ut, så det hjelper ikke på samvitigeten min, han kan ikke for det vel litt (han er så sta, så han bære ut fliser ut av bilen , det var det som tippa det over igjen så det var hans egen dumhet som gjorde det denne gangen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå