Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Kompisen til typen min er veldig sjalu på dama si. Dette ble det snakk om i venneflokken fordi begge skulle komme på samme fest. Vennegjengen mener de ikke bør være i samme hus fordi de krangler så bustan fyker.. Jeg fortalte dette til typen min. Han svarte: Det er ikke noe rart at han er sjalu, dama er jo drit pen..
Miztery Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Hehe.. Da hadde jeg dultet litt til ham og sagt "Men ikke så pen som meg, sant?" også hadde vi flirt av forsnakkelsen hans.. Harald Eia snakket jo om det i gårsdagens Hjernevask, at om man er sammen med noen som er penere enn seg selv er det større sjanse for at vedkommende skal bli sjalu, fordi h*n er usikker.. Men noen er jo sjalu, bare fordi det er sånn de er.. Kontrollfreaks, kan vi også kalle dem!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 det hadde jeg ikke reagert på. Man vet jo at det finnes pene pennesker der ute. Selv om man har en mann så må det vel være lov å synes at andre er pene! Det finnes vel andre menn som du syns er pene? Det betyr vel ingenting for hans følelser til deg, hva han synes om deg osv, han synes jo bare hun er pen. Jeg ønsker ikke å høre kommentarer ofte om hvilke damer min mann syns er pene, men dette var jo jo i en samtale om akkurat disse menneskene og sjalusi og sånt, så en ganske naturlig kommentar synes jeg.
magica fra tryll Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Ja,-og noen er flinke til å spille gitar...hehe -Hadde jeg ikke brydd meg om nei-sier jo ikke noe om hvordan denne dama ER
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Jeg liker denne dama. Hun er i samme venneflokk. Takk for svar damer:) Har ikke blitt noe stor sak mellom oss.. Men i mitt hodet var det en sak.. Og da er det godt å høre andre sine synspunkter, for å klarne hjernen:)
Lova Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Nå handler jo ikke sjalusi så mye om hvor pen partneren er. Det har med usikkerhet å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå