LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Jeg er ferdig med uke 30 i dag, og de siste 3 dagene har jeg hat vondt nederst i magen. Det strekker seg fra sidene på magen og legger seg som en skål nede i bekkenbunnen på en måte. Vondt nederst fremme på magen og. Det er ikke noe godt. Og når det kommer holder jeg automatisk pusten. Klarer ikke slappe av. AU.... Jenta er jo superaktiv, sparker mye øverst i livmoren. Så jeg er ikke redd for at det skal være noe galt egentlig. Bare litt bekymret om det er noe som skjer før tiden er der.... Noen som kjenner seg igjenn??
1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Jeg har akkorat det samme,er ikke sikker på hva det er,legen min sa at det var kynnerer...men jeg lurer også fælt på hvordan nedpress føles ut som...
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2010 Hehe. Er ikke lett å være førstegangs, og ikke vite NOEN TING! Vi får smøre oss med tålmodighet og håpe det er så det skal være =)
2010 Mammaen Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Høres ut som ligamentsmerter mer enn nedpress, men vi opplever alle ting forskjellig så det kan være nedpress - men det er vel litt tidlig. Jeg fikk ligamentsmerter og leggkramper om natten i uke 28-29 ca. og begynte å ta magnesium. Det har hjulpet meg veldig å ta 1 tablett hver dag. Fåes på helsekosten og er ikke dyre (100 kr for 100 tab).
simba>>>3gutter Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Nedpress er som om man må på do hele tiden, men man må ikke allikevel! Har masse av det nå sammen med kynner som gjør magen steinhard og vond!
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 6. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2010 Aha... Takker for svar =) Tror jeg skal ta meg en tur på helsekosten jeg. Skader nåkk ikke å prøve nei =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå