ij30 Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 ble litt inspirert av en annen tråd.. For dere som er gift eller har samboer..er det greit å bli påspandert av andre menn på byen som dere ikke kjenner?
Miztery Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Jeg takker alltid nei, hvis det ikke er en kompis, som jeg kan kjøpe neste runde til..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Jeg takker pent nei, men det er mer fordi jeg er redd for at noen kan ha lagt noe i glasset...
AndreVonDrei Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Greit hvis det er en kompis, men ellers....nope!
ij30 Skrevet 6. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2010 Hadde en prat med samboer om dette en stund tilbake, og vi kom fram til begge to at det ikke er greit. Kompiser som spanderer på hverandre null problem, men ikke ellers. Spanderer ikke en drink for ingenting liksom. Virker på meg som det er mange som er ute og blir påspandert i hytt og pine uten å tenke på at det kanskje ikke er greit for mannen sin.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Ja, her synes både jeg og mannen at det er helt ok. Vi sparer penger da;) Men er ikke så ofte det sjer da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå