Gå til innhold

Manglende evne til å snyte seg, er det et generelt problem blant gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to gutter her i huset som ikke greier å ta ordentlig i når de skal ha snørra ut av nesa. De påstår de tar i alt de har, men for meg virker det som om de ikke klarer å få nok lufttrykk...

Nå er jeg rimelig lei av å høre på når de "bruker heisen"...

Er det typisk for gutter generelt eller kan det skyldes noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er de?

Min eldste er 5 år og klarer fint å snyte seg, men jeg må alltid minne han på det -han går ikke å snyter seg av seg selv ;-). Men han har vært forkjøla i 3/4 av livet sitt, så han er litt av en ekspert på rennende nese da ;-p

Minste på snart 2 år klarer ikke.

Skrevet

Jeg har to gutter, en på 6 år og en på 8 år, og de er helt forskjellige. 6-åringen snyter seg så de dirrer i vindusglassene, mens 8 åringen ikke klarer. Han brekker seg nesten og synes det er direkte vemmelig og kjenne snørra forlate kroppen tror jeg ;)

Skrevet

Den eldste er 11, den minste er 3... begynner å lure på om de er litt feil-komponert i luftveiene et sted...

De brekker seg ikke, og ikke synes de det er ekkelt heller, men de evner bare ikke å få fart på greiene når de skal blåse ut...

HI

Skrevet

Men minstemor på 15 mnd snyter seg så det buldrer i tak og vegger;-))

HI

Skrevet

Hehehe, ja det var da enda noe da ;-)

Tror det varierer veldig!

Jeg synes fortsatt det er ekkelt å snyte meg og var vel ikke noen råtass til å gjøre det når jeg var liten heller. I hvert fall ikke når jeg ser tilbake på bilder av meg selv som mindre. Hadde ALLTID snørrete, rød nese ;-).

Skrevet

Har du foresten prøvd å be de om å holde for det ene neseboret når de snyter seg. Altså ta et nesebor av gangen?

Det gjorde det enklere for sønnen min .

Skrevet

gutten min på 2,5 blåser ut ganske hardt når han snyter seg.

Skrevet

Det skal vi prøve, takk for tipset!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...