Gå til innhold

Å nei voksesmerter igjen


Mamma`N

Anbefalte innlegg

sist svangerskap hadde jeg MYE og VONDE voksesmerter i 1 trimester...

våknet i natt med det samme. er bare 5 uker men tydelighvis holder dette for at jeg skal få dette igjen:...

 

noen med samme opplevelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er voksesmerter? Sånn ekramper i magen som minner om menssmerter? det var sånn jeg fant ut at jeg var gravid, på legevakten med store magesmerter.. Hatt det i over en uke allerede, og er i ca uke 5/6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kjennes ut som menssmerter....det er livoren som strekker seg...hjalp med varmt bad for meg sist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå rett ut i går med smerter i rygg og mage ! Er akkurat som mensen skal komme. Tok meg en dusj ,det hjalp faktisk da! Jeg er 5 uker , men har begynt å få den magen alt , skjønner null ! Går ikke ann å skjule den i vanlige klær. Med første mann fikk jeg ikke mage før 5 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sier det at lettere at magen vises med 2 mann...

jm sa til meg sist....tenk på en ballong som skal blåses opp for første gang...da kan det være litt vrient og hard/trang

men andre gang da er den viet seg ut litt og lettere å blåse opp....

 

tror det blir et lite bad på meg i kveld også ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat de samme smertene. Er 6 uker på vei men har hatt disse mage- og ryggkrampene i litt over to uker allerede. Minner meg veldig om menssmerter/mensmurring, og er svært ubehagelig. Å ligge helt i ro hjelper litt og det samme med et varmt bad eller en varm dusj...

Får håpe dette er helt ufarlig og at det bare er voksesmerter...Førstegangs gravid så alt er liksom helt nytt:/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg kan trøste dere med at det er helt normalt, vært hos legen flere ganger pga magesmertene allerde. Får beskjed om det er HELT vanlig at gravide får disse smertene i uke 4 og utover... Jeg trøster meg med det nåt krampene kommer som værst. spesielt om natten! Hatt vondt i snart to uker nå er i uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...