Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Jeg skjønner jo av ordet at det er en spray til kjønnsorganget men ? jeg er såppas ung at jeg liker å barbere meg og synes hår er en uting,, men denne intimsprayen?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Er en slags deodorant til bruk i skrittet. Fin kilde til irritasjon og sopp. Stygg uting.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Hahahha Aldri hørt om! Hva skal den gjøre? Hindre lukt? Er det en "deo" for musa?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Åh, så nettopp at det var svart på det *lister seg ut*
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Haha, jeg er ung, men jeg har heller aldri hørt om det. Det hørtes ekkelt ut uansett.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Trudde dm slutta å selge d etter 70-tallet? Finns forøvrig en intimspray som tar vekk bakteria, sopp og lukt og ska visstnåkk også funke på nån typa virus. Men kor sunt det e for underlivet kan jo diskuteres
brooklyn Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Florerer av dem i statene, såkalte "douce-spray". Douche er forresten en vannvittig undervurdert skjellsord! He's a real douche. Ja, ingenting svir som å bli fortalt at man er en skikkelig intimspray!! Kommer med alle slags lukter og slikt, i små veskestørrelser, slik at man kan ta seg en liten spray rett i helligheten før man f.eks skal på byen, direkte fra jobb. Sukk. Kjenner jeg savner USA litt:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå