Gå til innhold

verdens beste mann <3 (føler meg helt ny forelsket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

på lørdag var mannen min ute for første gang alene uten meg. jeg var trist fordi jeg ikke kunne bli med han, når jeg hadde så veldig lyst. men jeg fikk meg litt av en ovrraskelse når mannen kom hjem kl 23.30 med 10 roser til meg =D jeg har aldri følt meg så lykkelig som jeg var der og da på en veldig lang tid.

han pleier ikke gi meg gaver, verken bursdag eller jule gave. MEN han husker alltid valentines day og når vi har vert sammen i enda et år, da kommer han både med smykker og blomster =D

han pleier heller aldri lage middag, med mindre jeg er sliten.

han pleier heller aldri hjelp til med husarbeidet før jeg har spurt han flere ganger. jeg føler meg helt spesiell nå <3 av bare den bite lille tingen <3

gjør mannen deres noe spesielt for dere i blandt?? eller er jeg virkelig heldig nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, nei, du er virkelig Uheldig, som blir nyforelsket pga noen skarve roser. Han bidrar null og nada i hverdagen, og har kuet deg dithen at du tror du faktisk er spesiell fordi han bruker 5 minutter av sin tid på å kjøpe blomster.

Beklager det krasse svaret, for alt jeg vet er dette et tulleinnlegg, men dette var bare trist lesning.

Skrevet

OI...

jeg synes det er en bra ting at mannen min ikke kommer med blomster i tide og utide... Da blir jeg minst like glad som HI:)

Tviler på at forholdet er så tragisk som du beskriver anonym...

Skrevet

Er du litt ironisk i innlegget eller er du virkelig SÅ forelsket pga 10 roser?

Jeg får julegave og bursdagsgave av samboeren min, også overrasker han med blomster eller noe spesielt jeg har ønsket meg av og til. Men mye bedre enn all verdens gaver er at vi er på samme nivå når det gjelder å holde hjemmet vårt ryddig, rent og pent. At vi samarbeider i hverdagen for å gjøre hverandres liv lettere og bedre. Småting som et tilfeldig kjærtegn, et kyss når vi lager mat sammen, en god klem er mye mer verdt for meg enn roser! :)

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Jeg har tydeligvis blitt bitter etter å ha v ært på anonymforum en stund. For meg hadde det vært litt merkelig om mannen min hadde vært alene ute i flere timer og så kom hjem med roser. Men. Nå har jeg vært hjemmeværende i over tre år. så kan være derfor jeg tenker det.

Skrevet

Vel, jeg ble veldig glad når mannen min kom hjem med roser etter at han hadde vært på jobb (reisejobb), og visste at akkurat da hadde jeg blitt smitta av NORO virus.

Fikk 10 langstilkede roser, og et søtt kort :-)

Det hjalp veldig at han tenkte på meg såpass, og at han viste at han faktisk brydde seg.

Og nei, jeg synes ikke det er noe rart i det, for han er nemlig bare utrolig snill og omtenksom av seg UTEN at han prøver å dekke over noe. :-)

Heldig du HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...