Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Siden det er flere "ut-på-byen" tråder her, er det fakta at alle fine damer har ei stygg venninne?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Jeg har nok alltid vært den stygge, men har tatt meg opp med årene. Men mulig jeg er det fortsatt da, for jeg kan faktisk ikke komme på en eneste en av mine venninner som er stygge.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Tja.. Vil si venninnene mine er på mitt nivå, rett og slett normale..Ikke kjempepen og ikke stygg.. Midt mellom.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 De fleste har vel mer enn en venninne, og det sier seg selv at ikke alle er like pene (statistisk sett). Jeg velger ikke venninner ut i fra hvor fine eller stygge de er. Det er flere måter å være fin på utseendemessig, og overskriften i hovedinnlegget vitner om en fjortis-tankegang som passer Paradise Hotel-seere...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Av mine venner er vel jeg den stygge da, for mine venner er normalt pene! Dusteinnlegg
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Jeg har to venninegjenger. I den ene er nok jeg den peneste. I den andre gjengen er jeg kanskje den minst pene, da disse jentene er veldig flotte. Det er ganske forsjel på hvordan jeg blir sett på med de to forsjellige gjengene. Når jeg er sammen med de "pene" jenten, kommer vi i kontakt med veldig pene gutter, og jeg får veldig lite oppmerksomhet. I den andre gjengen får vi kontakt med litt mindre pene gutter og jeg får veldig mye oppmerksomhet. Komisk tema da, men jeg kjente meg veldig igjen i problemstillingen.... Hihi....
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Alle stygge jenter har en penvennine også.... hihi.
Miztery Skrevet 6. april 2010 #10 Skrevet 6. april 2010 Jeg er nok den stygge venninna blant mine venninner, men noen må jo være det, så da så..
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 6. april 2010 #11 Skrevet 6. april 2010 Da må venninnene dine være unormalt smellvakre i så fall, for du er jo kjempesøt! :-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #13 Skrevet 7. april 2010 Jeg har ei venninne som blir sett på som mindre pen av de fleste, og ei annen venninne som er over gjennomsnittet pen. Merker når jeg er ute med hun som er pen så får vi helt sykt mye oppmerksomhet, hun andre blir sur pga hun ikke får oppmerksomhet i det hele tatt. Så litt slitsomt å måtte ha en der som krever at en skal gi ALL sin oppmerksomhet til... Tror jeg er ganske på normalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå