Minimags -07 og mai -10 Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Har så lyst til å kjøpe bilstol som man kan sette på et vognunderstell så det er lett å ta med bilstolen med baby i, men skjønner at dette er kompliserte greier? Virker som om man da må kjøpe full pakke med vogn (bag/sportsbag) og bilstol som passer til samme vognunderstell. Har fra før av en Emma Ljunga vogn, så det er ikke aktuelt å kjøpe alt nytt. Kan visst kjøpe bilstol i samme merke, men vognunderstellet er jo så tungt - så litt av vitsen blir borte.... Noen som har noen tips???
DevilDoll © Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Har sett på det samme selv,og funnet ut at jeg syns det blir tungvint med vognunderstell,adaptere og bytting og styr. Så jeg vurderer acta graco bilsete med graco-trille til som jeg bare kan sette rett på uten å 'bygge' om.
Minimags -07 og mai -10 Skrevet 10. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2010 så det finnes lettvintløsning? Vet du hvor disse selges? evt nettside..?
Fiona- Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 De fleste babybutikkene har Akta Graco tror jeg... For å se systemet se akta.se en nettbutikk er www.lilletrille.no Hadde Graco Logico S bilstol og Graco Mirage trille til gutten vår og var super fornøyd med det!! Brukte trillen mye etter at vi byttet bilstol også! Anbefales!
Cassiopeia <3 Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 tenker på at babyen ikke bør ligge/sitte i bilstol lengre enn max 30 min før den er minimum 3 mnd... Går denne ann å legge helt ned, slik at det ikke blir belastning på rygg/hofter hvis man skal bruke den som trille?? Jeg tenkte at det ville jo være praktisk med en slik løsning, da understellet kunne ligge permanent i bilen for handleturer osv.
silkeføre Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Tror du kan kjøpe Bebe Conforts system løst også. www.babykos.no Der er det flere understlell å velge i også, Loola blir veldig lite sammenlagt.
annie_79 Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Jeg har valgt Brio sin løsning. Har allerede stol med base til bilen, så skal kjøpe vognunderstell med adapter.
Minimags -07 og mai -10 Skrevet 11. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2010 Takk for fine tips, nå må jeg sjekke litt... Har vært innom flere butikker og spurt om bilstol med trille, men fått beskjed om at det ikke finnes. Har ikke spurt om de har AktaGraco serien, men skal sjekke nettsiden...
Ronja&Odin Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 jeg sjekket ut de greiene igår, fordi jeg er intr i samme greia... men jeg har combivogn fra før, så skal kun ha trille og sete... her er link på hva jeg har sett på... http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=859 http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=1751 samme nettbutikk, kjempe billig og bare 300,- i porto =)
Trultetryne Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Vi har også Acta Graco bilstol og en Graco Mirage trille. Er veldig fornøyd med det, og veldig greit at trilla kan brukes som vanlig trille senere. Betalte 1200 inkl porto for trille og stelleveske (den var med på kjøpet) på Babyplaneten.no. Har sett samme trilla til 1299,- hos Reflex.
Minimags -07 og mai -10 Skrevet 12. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2010 Takk for nettsidetips Ronja+enspire jeg leita i går og fant ikke trilla på nettet, så dette var supert... Da er det bare å overtale gubben
Irene Adler Skrevet 12. april 2010 #12 Skrevet 12. april 2010 Vi har Britax travel system. Babysafe sleeper som passer på hjulene. Smart når barnet sover og skal ut av bilen. Ulempen er at babysleeperen tar opp all plass i baksetet. Har også bagen og sportsvogna. Er veldig fornøyd. http://www.britax.co.uk/pushchairs/travelsystems Denne bilstolen fikk bra testresultater i 2009 http://forbrukerportalen.no/produkter/15678/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå