Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Siste 12 årene har jeg svingt i vekt. Først opp 30 kg, så ned 25 kg og nå opp 35 kg. Er 30 uker gravid men føler ikke at har lagt på meg særlig i svangerskapet. Helst før da jeg sluttet å røyke. Er så vanskelig å komme igang med noe..
Monajenten Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Du er jo gravid:-) Og nettopp derfor, hadde jeg valgt å fokusere på et sunt kosthold med massemasse grønnsaker og salater, og ikke minst vann. Vær i aktivitet/bevegelse hver dag for å holde deg i form. Da vil jeg tro at kiloene lettere går av etter at du har født, selv om du sier du la på deg det meste før du ble gravid. Lykke til!! :-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 er INGEN ting i veien for å trene når man er gravid så lenge du føler det går greit selv. Legen min fortalte meg at det å trene er kun assosiert med det positive under svangerskap. Spise sunt ( salat grovbrød etc etc ) samt ta seg en treningsøkt noen ganger i uken vil hjelpe deg med å la være å gå opp de unødige kg. i svangerskapet, hjelper deg dessuten med å gå fortere ned i vekt etter fødsel og restutisjonstiden blir mindre! All trening er god trening! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå