Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Av ei venninne av storesøster Hun la hendene på magen, og etter en halvtime begynte jeg å få kynnere. Har hatt kynnere nå i fire timer nesten i ett, men det er enda ikke blitt rier! Håper det skjer mer utover natten/mårradagen,og at lillebaby faktisk kommer! Spennende å se om dette faktisk funker Hadde ingen kynnere eller noe før hun kom.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Jeg hadde rier av og på i over en uke før fødselen satte i gang Håper du slipper det Lykke til! Såååå mye herlig du har foran deg <3
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Skjønner meg ikke på folk som ikke engang gidder å gå frem til termin og som ikke gidder å vente til babyen, og kroppen, faktisk er klar
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Jeg hadde kynnere i noen måneder før fødsel. Jeg visste ikke at det var det, men helsesøster sa når hun tok på magen min: å, nå har du kynnere. Jeg kjente bare at magen ble litt stram, men kunne like gjerne være innbilning... Er det sånn du har det? At hvis du kjenner ekstra godt etter, så har du kanskje kynnere?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Ja, sånn har det alltid vært, kjenner ikke kynnerne annet enn at magen er hard. Men nå når den konstant har fært hard i 4,5 time, så tror jeg det skjer noe, har aldri vært sånn før! Og du som ikke skjønner.. Fint for deg! Da har du kanskje ikke vært så plaget som jeg har. Ungen er over gjennomsnittet allerede, jeg er 39+3 på vei,og ser virkelig ikke problemet med at han skal bli født nå. Alle barna i familien har hittil vært mellom 4500-5000 gram, så jeg tviler på at det gjør noe at han kommer under en uke for tidlig. HI
*dobbeltopp* Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Ikke bry deg om henne, hun vil bare provosere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå