Gå til innhold

For noen år siden flyttet jeg til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

et lite sted i nord-england, der mannen min er fra pga av hans jobb. I begynnelsen gikk det fint, men min familie i Norge ble veldig lei seg og savner oss.

Mannen min har hatt veldig egoistisk oppførsel og relativt slem behandlign av meg før vi flyttet, men da vi bestemte flyttingen hadde vi hatt det bra en stund (trodde jeg).

Etter kort stund begynte denne oppførselen igjen og vi hadde diskusjon på diskusjon om hvordan jeg følte meg tråkket på osv. Vi har nå gått i terapi i flere år og han har kommet seg betraktelig, selv om han fra tid til annen faller tilbake i gamle vaner.

Siste halve året har vi brukt i terapi, fordi jeg har vært klar for skilsmisse. Har nesten ingen følelser igjen for han og er redd for at jeg er inne i en depresjonliknende tilstand fordi jeg ikke ser noen utvei.

Livet mitt er blitt et helvete uten venner, uten familie, uten et ordentlig parforhold, for det skranter som bare det.

Min mann mener at nå oppfører han seg jo bra og håper at jeg "kommer meg igjen", men jeg klarer ikke å glede meg over noe lenger. Han synes jeg bare skal ta antidepressiva, mens jeg mener det ikke er noen grunn til det da årsakene til min tilstand er ganske åpenbare.

Har lite med penger og har ikke lyst til å bruke mer i terapi nå, selv ikke for meg.

Men hvordan kan jeg komme meg ovenpå igjen, da jeg er blitt innesluttet, uten selvtillit og med liten livslyst igjen pga denne situasjonen som har vart altfor lenge?

Har bare lyst til å skrike til mannen min om at han kan la meg være i fred, men føler at det er jeg som blir "the bad guy" da i forholdet og ødelegger det som han prøver å bygge opp igjen.

Å....hvordan har livet mitt blitt så vanskelig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel - husk at DU er sjefen i DITT eget liv!

Fatter ikke at du gidder det livet der? Er du virkelig ikke verdt noe mer??

Nei, kom deg vekk fra den idioten der! Selvfølgelig skal ikke du begynne på antidepressiva fordi du blir "gal" av å bo sammen med en som virkelig ikke virker til å være så mye verdt som partner!

Selvrespekt....

Skrevet

WTF???

Å herregud kjære deg!

Du kommer deg ovenpå når du KOMMER DEG HJEM TIL VENNER OG FAMILIE! Når du får et sosialt liv og er blandt mennesker som respekterer deg!

Jeg v et ALT om hvordan det er å være alene ett sted, men jeg hadde det i det misnte bra hjemme og familien var ikke såå langt unna. Allikevel føltes det helt jævlig og det må ha vært under halvparten av hvordan du har det nå.

Ikke bruk penger på antidepressiva, Du har ikke noe annet problem enn at du er låst i en situasjon. Piller fikser ikke opp i problemene deres. Pillene gjør ikke situasjonen i hjemmet deres annereledes.

Kjære deg jeg blri så lei meg av å lese slike ting.

Nå må du bare spørre deg selv; alle disse årene i terapi- var de verdt det? Skal dere gå i terapi resten av livet?

Altså, du har holdt ut mye. Ingen skal komme å si at du ikke har forsøkt!!

Stoor klem!

Skrevet

Du skal se om du bare hadde tatt deg en liten ferie til familien og venner hjemme så hadde bare det hjulpet... Jeg synes du ska forklare mannne din at nå er du klar for og flytte hjem igjen, ikke at der er slutt eller noe, men du trenger og få familien og venner rundt deg igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...