Gå til innhold

Åååårgh, hvorfor er det bare jeg som duger???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby på to mnd vil bare være hos meg fra kl syv om kvelden..

Er ikke sulten men bruker meg som smokk. Rolig hos meg, brøler uten stans hos pappen..

Nekter å sove i senga si. Vi har laget et "rede" der uten hell.. Sover ved siden av meg MED brystet i munnen som smokk..

Hvis ikke han får det som han vil brøler han i det uendelige..

Si at det blir bedre, vær så snill!!! For jeg får snart et klaustrofobisk anfall snart...Er jo alene med den lille hele dagen også.. Har liksom aldri tid til de andre barna mine...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det bare, han er liten og trenger mammaen sin. Han har vært i magen din ganske lenge, og det er en stor verden han har kommet ut i.

Bare vær der for han å gi han masse trygghet. Hvis du gjør det så kommer han til å rive seg løs fortere enn om han ikke får tryggheten fra begynnelsen.

Husk at du gjør en god jobb, ta det som et kompliment at han er så knyttet til deg og vil kose. Du har andre barn, og da vet du at babytiden går fort fra deg, nyt tiden nå mens han er liten ;)

Skrevet

Min lille er også veldi glad i å bruke meg som smokk. Sånn i syv-åtte skifter jeg på han, tar på han pysj, legger meg i senga med han og skrur av lys. Ammer han til han sovner, mens jeg lager et rede rundt han. Når han sovner lirker jeg puppen ut av munnen hans og blir liggende litt til. Når han er i dyp søvn lurer jeg meg ut av senga. Vanskelig metode, men den funker.

I førsten lot jeg han ligge på puppen fra syv-åtte, men skjønte etterhvert at han egentlig var trøtt. Han har nok litt vanskeligheter med å sovne selv og vil helst sovne hos meg. Hvis jeg ikke tar han med på soverommet klarer han ikke å sovne, da han blir overstimulert av lus og lyder.

Holder den lille seg for øyne eller ører?

Skrevet

Hi her..

Nei, kan ikke se at han holder seg for øyne og ører..

Han sover som en stein hos meg, og om jeg legger ham fra meg, våkner han på et blunk!! Den omsorgsfulle pappen duger ikke i det hele tatt..

Savner å legge de eldste barna. Å få kosen med dem. Å lese for dem og snakke om dagen..

Vet det blir bedre, men ingen av de andre har vært slik som dette, så jeg får litt klautrofobi av det hele...

Skrevet

Gutten vår er også to måneder og helt avhengig av meg om kvelden. Han elsker å sove på fanget mitt eller på brystet og våkner med engang jeg prøver å legge han fra meg.

Jeg bærer han gjerne med meg mens jeg ammer, slik at jeg kan gjøre andre ting. Har selv vurdert bæresjal for å gjøre dette litt lettere.

Kan du ikke bare si til de andre barna at du kan lese for dem, men at du må amme den minste mens du gjør det? Da får alle barna det de trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...