Ranveig R Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 I går vi var ute i rundt 0 grader og kraftig vind/litt snø i ein times tid. Eldste på 4 1/2 klagde på at det klødde på armen hans, og han var raud i kinna. Då vi kom inn såg vi at han var "blemmete" både i kinna og på armane, der det hadde vore glipp mellom jakkeermet og votten. Det verste forsvann etter eit par timar, men han er enno litt ruglete i kinna, sjølv om raudfargen er vekk. Eg går ut ifrå at det er elveblest (min gode ven google har vist meg bilete) og at det var kulden/vinden som forårsaka det. Så då er spørsmåla: * Er ein meir utsett for å få utbrudd når ein først har hatt det ein gong? * Er det mulig å forhindre/begrense utbrudd? Eg kan sjølvsagt ikkje holde han inne kvar gong det blåser ute (her blåser det så å seie alltid), men kan det hjelpe med krem/salve i ansiktet før ein går ut, eller er det best å smøre når vi kjem inn? Andre ting som kan hjelpe?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 jeg tar zyrzec omtrent hver dag for å holde det i sjakk. Da slipper jeg den verste kløen, og jeg blir bare rød når jeg klør meg, ikke ruglete og håven. Hvis han reagerer på kulden må du kanskje være ekstra nøye med påkledning, kjøpe veldig varme klær, sjekke ofte om det er noen glipper, bruke ull osv.
Ranveig R Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2010 Ja, vi brukar ull på han, og kan heilt klart bli bedre på å unngå glipp mellom jakke og vott/flinkare til å bruke vottar. Han (og eg) reagerar tilsvarande på insektstikk, det er interessant å lese at det er den same reaksjonen som kan oppstå av begge deler. Syntes først utslettet hans såg ut slik som vi gjer når vi får knottstikk, men kobla ikkje at det faktisk ER det same, berre at det er ulike ting som utløyser det. Er det berre allergimedisin (forebyggande) som hjelper?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Jeg har en form for kuldeintoleranse, og det eneste som hjelper da (bortsett fra å kle meg inn) er å ta allergimedisin ja.....
Fire småtroll Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Jeg har akkurat det samme, men jeg reagerer på varme (og fuktighet). Jeg får elveblest på hele overkroppen av en varm dusj, eller av å trene.. I følge legen min er dette en type elveblest som ikke er veldig vanlig, men vanlig nok til at legen hadde to-tre pasienter med samme "lidelse". Han fortalte meg at en av hans andre pasienter reagerte motsatt av meg, altså på kulde. Denne parienten fikk f.eks elveblest når han en tidlig sommerdag gikk fra et svett pledd på stranda og stupte ut i litt kaldt vann. Jeg har ikke alltid vært sånn, såvidt jeg kan huske begynte det så smått på ungdomsskolen. Jeg må ta allergimedisiner for å hindre utbrudd (tar Aerius), men det hindrer ikke helt da, bare minsker mengden og kløen. Av en eller annen grunn har jeg vært bedre når jeg har vært gravid, og etter siste svangerskapet har det ikke kommet tilbake like hissig som det var før. Håper det fortsetter sånn.
Ranveig R Skrevet 6. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2010 Takk for svar begge to. I dag hadde guten sto store blemmer av same sort på magen (forsvann etter kort tid), men det kan ikkje har vore pga kulde. Kanskje det er slik at når ein først har fått det ein gong så har det lettare for å kome tilbake av ulike grunnar? Kom til å tenke på at eg sjølv blir alltid raud og klør på utsette plassar (spesielt framsida av låra) dersom eg er ute og går i kaldt vér, så eg har gjerne noko av det same. Og vi reagerer begge ganske kraftig på insektstikk, spesielt knott. Eg får vente og sjå det litt an trur eg, sidan det ikkje har vore noko stort problem før. Men viss han skal få blemmer i heile ansiktet kvar gong han er ute i vinden, eller om det dukkar opp fleire blemmer sånn i tide og utide, får vi gjerne høyre kva legen anbefaler.
lÅktiHaUDe Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Om han er plaga med elveblest i ansiktet skal/bør det visst behandlast med allergimedisin. Dette fordi ansiktet kan hovne opp og dei er då redde for opphovningar nedover halsen, etter slik eg har forstått det på legen vår. Jenta vår går fast på zyrtec gjennom heile vinteren pga elveblest. Ho fekk allergimedisin med ein gong legen såg bildet av ansiktet hennar. Høyrest ut som guten din også har elveblest ja.. Ville nok fått tak i medisin hadde eg vert deg .
Ranveig R Skrevet 6. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2010 Takk for svar! Skal snakke med legen )
Ranveig R Skrevet 6. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2010 Og viss du (eller andre med elveblesterfaring) hadde gidda å ta ein titt - liknar dette på det du har sett? Blemmene på armen var større enn dei i ansiktet, men ikkje like mange, som du ser. http://www.facebook.com/album.php?aid=203423&id=670782526&l=7c6e8f5174
Ranveig R Skrevet 7. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2010 Ringte legen i dag og spurde, men dei meinte det ikkje var nødvendig å gjere noko slik som det er no. Eg skal følge med på kva han eter i tilfelle det er noko han ikkje tåler, og smøre med f.eks. eurax om det dukkar opp igjen. Kjem det tilbake fleire gongar og blir plagsomt skal vi vurdere allergimedisin. Dei forsikra meg om at det ikkje var farleg.
lÅktiHaUDe Skrevet 7. april 2010 #11 Skrevet 7. april 2010 Flott at dei sa det ikkje var farleg da . Nokon er tydlegvis meir forsiktige enn andre om eg kan bruke det ordet :s. Vi fikk berre zyrtec til jenta vår, mens ei eg kjenner blei frakta med helikopter til sjukehuset, så forskjellig praksis. Ho hadde ikkje pustevanskar eller noko men legen var redd det skulle spreie seg til halsen og pusterøret. Hos jenta vår er det kun hake og kinn som er ramma. Kanskje det er fordi haka er ramma at vi fikk allergimedisin da? At det er nært halsen tenkjer eg? Nei eg veit ikkje men det er heilt sikkert rett det legen din har sagt. Følg godt med du så går det bra. Men syns på bilda at han hadde kraftig utslett så ville ikkje gått så mange dagane før han fikk ei behandling som virka. Det likna på utslettet til jenta vår berre at guten din hadde større blemmer. Kan også være reint allergiutslett. Syntes det minner om ein gong eg var med ein gut i stallen, på 2 min så kom slike blemmer på kroppen hans (bryst, hals og ansikt). Men elveblest er ein form for allergi. Blei mykje fram og tilbake kanskje, men hadde eg vært deg så hadde eg sett det ann nokre dager og heller kontakta lege om han ikkje blei bedre eller værre. Elveblest/allergi klør så det er ikkje noko særleg å gå med over lengre tid .
Ranveig R Skrevet 7. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2010 Nei, det er heilt klart ikkje noko å labbe rundt med i dagesvis. Utslettet forsvann etter få timar, og har ikkje kome tilbake enno (med unntak av to blemmer på magen i går, men guten sa det ikkje klødde noko særleg). Men så har vi heller ikkje vore ute i vind og vér etter søndag. Vi får sjå korleis det går i barnehagen i morgon, det har vore kraftig vind her det siste døgnet, så om det fortsetter får vi gjerne ein reaksjon då. Skal be bhg ringe meg om det skjer, så eg kan ta guten med ned til legen (som praktisk nok er næraste nabo til barnehagen) og få sett på utslettet mens det er der. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå