Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Med førstemann sluttet jeg på dagen etter påvist graviditet og hadde verdens roligste og blideste baby. Med andremann var det vanskeligere... Røkte frem til uke 12 før jeg klarte å slutte. Babyen er urolig og gråter masse.. Sammenheng?????????????????
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Kan hende det, men jeg har en venninne som aldri har røykt som fikk barn med kolikk. Jeg røykte første måneden (til jeg visste at jeg var gravid) og fikk ikke barn med kolikk.
sjøsamen Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Tror ikke det. Jeg røyka ikke under graviditeten eller etter.... og fikk et barn med kolikk!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Veldig tynt sammenligningsgrunnlag dette hi:) He he... to testpersoner gjør sjelden susen og en skal være litt forsiktig med å trekke en konklusjon på det grunnlaget der.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Om man røyker mens man ammer, altså har nikotin i melka, så kan dette gi kolikk. Ikke om man røykte under svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå