Gå til innhold

ang å bli sjarmert av en mann...hva passer for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir du mest sjarmert av den stille, litt mystiske typen. som kan være annerledes og kansje litt nerdete på en god måte.

eller den populære mannen som roper høyest av alle, og er selvsikker som få.

to ytterpunkter, men du skjønner sikkert hva jeg mener :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel.. jeg blir sjarmert av selvsikre, rolige, humoristiske menn... Synes ikke noen av kategoriene dine passer for dem jeg sjarmeres av..

Skrevet

Jeg trodde det var den første typen du nevner, helt til jeg traff mannen min. Han faller nok inn i kategori nr. 2, he he he.

Skrevet

Liker hverken mystikk eller brølaper. Rett-frem mannfolk med glimt i øyet og en myk side med ansvarsfølelse for sine nærmeste, det er mannen sin det:-) Gjerne med samfunnengasjement OG evne til å skifte dekk - og ja, jeg har funnet ham:-D

Skrevet

Nr. 2, men er gift med nr. 1

Skrevet

Vi har visst funnet samme mann, vi. :-)

Skrevet

hva med den litt spesielle, som skiller seg ut fra de andre?

mot den "normale", "trygge" typen?

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Mannen min...(sånn nå er det sagt...kremt) sett bort i fra han blir jeg veldig sjarmert av menn med mye selvtillit, men som ikke gjør så veldig mye ut av seg.

Og til litt den overfladiske delen gyldene i huden, brunt hår, brune øyne og flott smil:) Litt slik som han Dan Collopy:)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Herremin..nå begynner jeg å bli trøtt. Så ikke at det var alternativer her å velge mellom, bare skreiv hva slags mann jeg ble sjarmert av. Huff...beklager at jeg ikke tok meg tiden til å lese gjennom innlegget ditt hi:(

Ta å google Dan Collopy, så ser du han. Han er en australsk skuespiller...:) -nam- hehe... Flotteste mannen jeg veit om. Har han som venn på facebook å greier:)

Skrevet

Søt gutt, men ikke min type, litt fløtepus. Ser at han er 32 (?) år, men han ser mye yngre ut. Liker bedre menn som ser ut som mannfolk, som Ray Stevenson:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...