Påtidemedentil Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Jeg er født slik. Har fått masse hjelp på skolen osv.. Har jo blitt bedre selvfølgelig. Men er dessverre ikke perfekt! Blir lei meg når dere disser folk som skriver en liten feil innimellom jeg=/ har dere ikke noe annet å gjøre? Håper dere er fornøyd med dere selv da ) Klem fra ei jente som er fornøyd med den jeg selv er Men er dessverre ikke fei frii =/
Gjest Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Prøv å ikke ta det personlig. Det går ikke på deg som person, husk det:) Dine innlegg, ideer, og bidrag til siden er like mye verdt likevel:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Jeg er også dyslektiker, men jeg synes det er fint når jeg blir rettet på. Jeg merker jo ikke at jeg skriver feil. Når noen sier fra har jeg jo muligheten til å lære.
Påtidemedentil Skrevet 5. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2010 Jo, men når man skriver ett innlegg forventer man å få svar og ikke att de disser skrivefeilene mine =/
Påtidemedentil Skrevet 5. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2010 jaja, liker å bli rettet på er ikke det Men når de begynner å si at jeg må lære meg gramatikk osv.. blir jeg litt irritert!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Jeg forstår hva du mener, men på disse sidene er man utsatt for hogg uansett. Enten det er for stavingen eller for annet. Det er mange hormonelle damer her som føler seg et hakk bedre om de får rettet på noen, og da er ingen fredet desverre:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Forum som dette er IKKE stedet å lære om rettskrivingsfeil. Folk som svarer med at "du må lære deg å skrive først" skulle det vært skuddpremie på. De er iallefall uvitende og dumme, og veit ikke hva dysleksi innebærer. Vil anbefale dere å installere nettleser som Crome eller Opera. Disse har begge gode rettskrivingsordliste innebygd, slik at du får røde streker under feilstavede ord.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Tror det HI mener er at det er greit å bli rettet på bare det bli sagt på en skikkelig måte. Dette gjelder vel egentlig oss alle om vi tenker oss om. Ingen er perfekte å takk og lov for det. Fortsett å skriv innlegg du HI og ikke bry deg. Ta til deg det du ønsker og legg bort det du ikke liker. Klem
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Forsøk å heve deg over de stygge innleggene og ta til deg de hjelpsomme. Alle har riper i lakken, og det viktigste er å være fornøyd med seg selv. :-)
Påtidemedentil Skrevet 5. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2010 Takk, det dere sier.. hjelper ) Klem
Tokatter_USA Skrevet 6. april 2010 #11 Skrevet 6. april 2010 Dessuten er det mange av de som påpeker stave- og grammatikkfeil ikke skriver så godt selv heller.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #12 Skrevet 6. april 2010 Jeg har selv dyseleksi og vet hvor sårende det kan være men ofte er det slurve feil. Men jeg vet ikke noen gang hvordan vær skrives eller skrives det hver eller skrives det ikke sånn i det hele tatt? Når jeg skriver og kommer til et ord jeg er usikker på leter jeg etter andre måter eller andre ord jeg kan bruke i stede. Språket vårt er viktig og det er viktig at vi tar vare på det bruker det og gjør det riktig, pleier det som en levende ting for det er levende. Men Vi kan ikke tillate at "SKJ" "KJ" "KI" osv lydene forsvinner for unge mener det er lettere å si det på annen måte. Språket vårt er noe av det som gjør oss norske og er en del av indentiteten til det norske folk. Dette er i allefall hva jeg mener Ikke ta de som prikker på måten du skriver på så høytidelig det er nok ikke egentlig så vondt ment. Ha en flott dag.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #13 Skrevet 6. april 2010 Jeg skrev et innlegg om ferber her om dagen. Men det gikk litt fort og jeg skrev feber i stede. Jeg skjønner jo at det kan bli komisk. Men folk kalte meg naut og nek. Og det var sikkert 10-15 dissende innlegg før noen gadd å svare på innlegget. Trist... Hus det er mange av oss som har dysleksi. ca 10 % av befolkningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå