Gå til innhold

Tante grusom master of hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker et hyggeligere nick på Skravle siden de ofte misliker meg der.

Ikke at jeg fikk så mange svar, men.

Jeg har tørt, flisete og dødt hår.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Nå ble jeg grusomt nysgjerrig bare, jeg føler at min verden rister i fundamentene når folk bare har andre nick sånn helt uten videre. Tante grusom er jeg imidlertid ikke. Men jeg er en jævel på Garnier Nutrisse, og har veldig fint hår etterpå.

Skrevet

Jeg spurte inne på Skravle tidligere i dag om hva folk bestiller fra nettet når de kjøper frisørsjampo. Jeg så meg selv bakfra i et prøverom her om dagen og innså at jeg ser ut som et helvete. Hizbolla Pinnsvin etter elektrisk sjokk, liksom.

Jeg har "bare" mine tre kontoer men husker aldri hva de heter fra tid til annen. Logga meg inn med den ene i dag og måtte sjekke profilen for å se hva jeg het, og det var visst Penispaprikaprinsessen, men nå er det Me fui (jeg reiste).

Gjest sug lut
Skrevet

Visste du at fui er rompa i Rukkedalsområdet?

Skrevet

Visste du at rompelo er "ødelegg den!" i store deler av verden?

Gjest sug lut
Skrevet

HAHAAAAA! Er det sant? Det er jo fantastisk, og nok et gudsbevis.

Skrevet

Romper er å ødelegge.

*fnis*

Skrevet

:-D

Også med sånn slakterkniv under..!

:-D

Skrevet

Samme fantastiske hårtype som jeg har med andre ord.

Jeg får skikkelig utbytte av extremeserien til redken, og k-pak serien til joico. Jeg bruker kurene flere ganger i uken, og håret blir skikkelig glansfullt og fint! Du må prøve deg frem hva som er nok for ditt hår, kanskje det holder med kurer i lengdene og ikke i hele håret dersom håret blir fett av alle kurene? Hvis du synes extremeserien blir for mye av det gode så er allsoft serien til redken også fin. Jeg bruker også leavein-kremen til redken allsoft i tuppene.

Hvis håret er veldig slitt kan det lønne seg og bruke kur først, skylle ut og bruke balsam i tuppene etterpå.

Kjøper de på strawberry eller feelunique.com:)

Skrevet

Takker for svar, jeg vurderer å klippe av alt som er under smilehøyden, men jeg veit ikke om jeg tør.

Jeg har vært på Redken New York, så det så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...