Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Hvilken erfaringer har du? Hva vil du annbefale?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Har en 40-åring med hår på kassen som duger bra:-) Men jeg vil ikke dele:-D
Gjest Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Vil anbefale grunnleggende opplæring i bruk av enkle versus doble konsonanter, før man begynner å forlyste seg med sexleketøy. Business before pleasure..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Har det jeg og:)) Men sevleketøy er jo kanskje for å prøve noe nytt? Er 100% fornøyd med samboeren min
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Riktig det, overlord. Jeg gidder aldri å ligge med noen om de ikke har bestått en quiz med stave- og gramatikkspørsmål. Godt å vite at det er flere.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Skal du ha det ultimate "alene" leken, kjøp en rabbit. Da kan du nå nye høyder på få minutter. Ellers liker jeg en liten vibrator på klitten som en variasjon når jeg har sex med mannen. Til dere som ikke har prøvd, dere veit ikke hva dere går glipp av (selv om dere kan skrive både enkle og doble konsonanter).
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Beklager for min dyseleksi, lurte bare på om noen kanskje hadde prøvd noe ... Men beklager så mye! kjenner jeg faktisk blir litt lei meg når folk skal disse slik =/ Håper dere trives med dere selv
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #10 Skrevet 5. april 2010 Massasjestav med nytelsefingre,vaginakuler og diverse bondage ting. Og i reklamen på tv i stad sier kondomeriet at de har orgasmegaranti- løp og kjøp!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #11 Skrevet 5. april 2010 23:16 Kanskje nettopp derfor de kan skrive både enkle og doble konsonanter:-P hihi Og derfor så mange her inne enten har dårlig sex eller lite sex.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #12 Skrevet 5. april 2010 tihi hvor mange tror du kommer tilbake? "nei du skjønner det at jeg fikk ikke orgasme...!" www.cupido.no her har du noe som heter "Testet av Orgasmepilotene". Der kan du jo se hva andre mener om de enkelte modellene... Ellers må jeg si at vaginalkuler gir meg ingenting, bortsett fra kanskje sterkere muskler der nede... ps. drit i alle de som henger seg opp i rettskrivingen, de er sikkert så prektige at de har sex en gang i uka av plikt ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #13 Skrevet 5. april 2010 23:23 ja det kan du si... Leste et sted at gjennomsnittlig har småbarnsforeldre sex 2-3ganger pr mnd!!!! Så mange som kanskje burde prøvd litt leketøy for å piffe opp!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #14 Skrevet 6. april 2010 23:45 Bruk vaginakuler mens han slikker og leker med deg. mmmm Anbefales. Og i tilegg er det jo kjempebra trenging av bekkenbunnen for oss som har fått barn. Man kan jo ha det litt gøy underveis;-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #15 Skrevet 6. april 2010 Nå er det nok jeg som står i fare for å virke dum, men hva er vaginakuler? hvordan brukes de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå