bollesmulene Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 har de siste dagen vært plaget med masse kynnerer og murringer! prøver å sove , for veit jo ikke om det er starten på noe ! men NEIda... får ikke sovet, for urolig i kroppen og bena mine.. våkner hver time på nattan og når jeg prøver å sove på dagen så går det ikke er for rastløs ... Og lille jenta mi på 2 og halvt får jo bare en utslitt mamma, som er hormonell på toppen!!! blir sprø... dette var Dagen klage!!! *puH*
Bellbaby Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Jeg føler med deg, og er "bare" i uke 30. For min del er det bekkensmerter som forhindrer søvn, våkner ca hver halvtime av smerter og må snu meg. Er helt utslitt og måtte ringe legen idag og få sykemelding. Det går utover gutten min på 2 år, han er veldig aktiv og jeg mangler overskudd til alt.. Hans trassalder og mine hormoner er heller ingen bra kombinasjon, så sliter med masse dårlig samvittighet. Man blir GAL av å ikke få sove, håper du får hvilt deg på dagen. Det skal jeg prøve å gjøre framover, nå som jeg ikke klarer å jobbe lengre.
Frk Harepus Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Da er vi tre i samme båt. Man blir gaaaaaaaaaaaal tilslutt. Sover 3 timer per natt og jobber 100% dagen lang, kommer hjem og er 100% mamma og kone.... Stuper i seng og sovner før hodet treffer puten og våkner igjen når kroppen vil skifte sovestilling og da er det slutt på søvnen for denne natten. Jeg gleder meg så sinnsykt permisjonen starter, men sist gikk jeg rett på fødsel.... Skjønner bare ikke hvordan jeg i det hele tatt skal orke en fødsel også ta meg av et spedbarn i tillegg til en hyperaktiv 2 åring????? Skal forsøke å høre med lege om jeg kanskje kan få en gradert sykemelding, men hun har fått det for seg at graviditet ikke er noen sykdom og dermed tror jeg det kan bli vanskelig.... Det er greit at det ikke er noen sykdom, men fy f.... så uggen man kan føle seg av lite søvn og smerter.... Jaja, vi får bite tenna sammen og gyve løs på innspurten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå