84 mamma Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Før eg gjekk ut i permisjon arbeida eg som lærarvikar. Eit vikariat som vart avslutta då eg tok permisjon. Dei har fått nokon andre til å vera vikar der no. Så lyser kommunen ut stillingar. Har eg nokre spesielle rettar då. Dersom eg ikkje skulle ut i permisjon hadde eg fått forsett i vikariatet... Skal skriva jobbsøknad no, er det noko spesielt eg bør ha med???
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Du har nok ingen spesielle rettigheter nei desverre, men du bør jo skrive det at du har svangerskapspermisjon...
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Du har jo året(ene) ansatt i kommunen som ansiennitet.. Har du utdannelse??
84 mamma Skrevet 5. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2010 Takk for svar. Ja, er utdanna allmennlærer. Har vore ansett i 1,5 skuleår føe eg gjekk ut i permisjon. I tillegg har eg arbeida som ringe.til.vikar mens eg tok utdanninga mi.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Ta en telefon til kommunen. Om du har vært ansatt der,kan det hende du kan søke internt.. Det kan vi i vår kommune og da blir ansienniteten din regnet med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå