Gå til innhold

Treng litt hjelp her...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Før eg gjekk ut i permisjon arbeida eg som lærarvikar. Eit vikariat som vart avslutta då eg tok permisjon. Dei har fått nokon andre til å vera vikar der no.

 

Så lyser kommunen ut stillingar. Har eg nokre spesielle rettar då. Dersom eg ikkje skulle ut i permisjon hadde eg fått forsett i vikariatet...

 

Skal skriva jobbsøknad no, er det noko spesielt eg bør ha med???

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok ingen spesielle rettigheter nei desverre, men du bør jo skrive det at du har svangerskapspermisjon... :)

Skrevet

Du har jo året(ene) ansatt i kommunen som ansiennitet..

Har du utdannelse??

Skrevet

Takk for svar.

 

Ja, er utdanna allmennlærer. Har vore ansett i 1,5 skuleår føe eg gjekk ut i permisjon. I tillegg har eg arbeida som ringe.til.vikar mens eg tok utdanninga mi.

Skrevet

Ta en telefon til kommunen. Om du har vært ansatt der,kan det hende du kan søke internt.. Det kan vi i vår kommune og da blir ansienniteten din regnet med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...