HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 12+6 i morgen.. og skal på tidlig ul.. Mitt rare hode har plutselig fått for seg alle tenk hvis-tankene.. tenk om det ikke er noe der.. tenk om det har sluttet å vokse.. tenk om det er noe galt.. uff uff.. samtidig gleder jeg meg som en gal Noen som har solskinnshistorier som kan muntre meg opp? Jeg har hørt tydelige hjerteslag med babywatcher.. men likevel tenker jeg.. tenk hvis tenk hvis tenk hvis.. er det en forsvarsmekanisme jeg driver med? Blir jo gal.. Om alt er i orden i morgen og jeg kan se det med egne øyne, kan jeg endelig begynne å nyte det og glede meg.. <3 Stoooor dag med andre ord hjelp.. uff.. hyyl
*Nøtta* Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Hehe,kjenner følelsen-og jeg skal føle på den i en uke til. Men duh...det står heeelt sikkert supert til inni der! Gled deg heller til å hilse på liltlingen.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2010 Takk nøtta Hvor skal du på ul forresten? Er så glad jeg er ferdig å vente.. og gleder meg jo og vannvittig.. tror jeg bare er forvirra Samboern er helt gira Takk for trøstende ord Litlingen? hihiii! Skal heie deg frem mot din ul neste uke Regner med jeg hopper rett inn her og forteller om det i morgen
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Korleis gjekk det helt lykkelig? Eg var veldig nervøs før UL uke 11 pga tidlegare SA. Utruleg deilig å sjå eit bankande hjerte og sjokk då vi såg det var to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå